וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המייל של פייסבוק ממשיך לעורר בעיות

2.7.2012 / 20:39

השלכות נוספות מתגלות להחלטתה של פייסבוק להציג בפרופילי המשתמשים את כתובת המייל הפייסבוקית שלהם במקום הרגילה

ממשיכה הסערה שנגרמה על ידי החלטתה של פייסבוק להציג בפרופילי המשתמשים דווקא את כתובת המייל שהיא הקצתה להם, במקום זו שהם הגדירו בעצמם. כעת נטען כי צעד זה אף הוביל לכך שמשתמשי סמארטפונים שהגדירו בו שפרטי אנשי הקשר השמורים במכשיר מתעדכנים גם מפרטי הפייסבוק – למעשה מאבדים את היכולת לראות את כתובות המייל המקוריות של חבריהם, שכן ההחלפה בפייסבוק יצרה החלפה גם בפנקס הכתובות. כתוצאה מכך – הם יכולים לשלוח מייל רק לפייסבוק של אותם אנשים.

עובדת בחברת אדובי, למשל, התלוננה שקולגה שניסה לשלוח לה מייל בענייני עבודה – למעשה שלח אותו לחשבון הפייסבוק שלה, "ואפילו יותר גרוע – האי-מיילים האלה אפילו לא הגיעו לשם, ולמעשה נעלמו", לדבריה. עוד היא טוענת שכל זאת מתרחש למרות שמיהרה עוד קודם לכן לעדכן בפרופיל הפייסבוק שלה את כתובתה האמיתית במקום זו שפייסבוק הבליטה.

בתגובה לטענת היעלמות המיילים מסרה לאתר CNET דוברת פייסבוק מרדית' צ'ין שככל הנראה ההודעות הנעלמות נכנסו לתיבת ה"דואר אחר" בפייסבוק, אליה נכנסות הודעות שמקורן אינו מחברים או מחברים של חברים. לגבי עצם הנושא של החלפת הכתובות המופיעות בפרופיל על דעת עצמה של פייסבוק – לא התייחסה החברה. בשבוע שעבר, כאשר נשמעו טענות על הצעד – הסתפקה פייסבוק במתן הוראות כיצד להחזיר את המצב לקדמותו.


עוד בנושא:

- פייסבוק דוחפת את המייל שלה למשתמשים

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully