וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משדרגים ל'חלונות 8' ב-40 דולרים בלבד

שדרוג למערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, Windows 8, יעלה למשתמשים רק 40 דולרים דרך אתר החברה

רוצים לשדרג לחלונות 8 מ-XP, ויסטה או חלונות 7? שלמו קצת יותר מ-150 ש"ח (40 דולרים) ויש לכם מערכת הפעלה חדשה. מיקרוסופט הודיעה הלילה (ג') כי מחיר השדרוג אל Windows 8, כשזו תגיע לשוק, יהיה נמוך משמעותית ממחירי השדרוג של המערכת בעבר. לשם השוואה, מחירי השדרוג כיום עומדים על 599-999 ש"ח, בהתאם לגרסה אליה משדרגים. המחיר מתייחס אל רכישה דרך החנות המקוונת של מיקרוסופט. תאריך ההשקה של 'חלונות 8', אגב, טרם נקבע.


מי שמשדרגים מויסטה וחלונות 7 יוכלו לייבא לא רק את הקבצים כי אם גם את הגדרות המערכת. מצד שני, תאפשר ההתקנה לפרמט את הדיסק הקשיח ולהתקין גרסה "נקיה" של חלונות 8. ההורדה תהיה זמינה ביותר מ-100 מדינות, ו-37 שפות, כשבאותו הזמן המערכת תימכר בחנויות בכ-270 ש"ח, והמבצע הזה יהיה בתוקף עד סוף ינואר 2013.


מדובר בצעד של מיקרוסופט שמטרתו המובהקת לנסות ולהגדיל את קצב האימוץ של Windows 8, זאת ככל הנראה מכיוון שהחברה יודעת כי היא לוקחת הימור גדול עם מערכת ההפעלה החדשה שלה. נזכיר כי 'חלונות 8' כוללת ממשק חדש לגמרי, Metro שמו, אשר מותאם למסכי מגע ומחליף את כפתור ה"התחל" במסך מלא של אייקונים אשר לא רק נותנים להיכנס לאפליקציות אלא גם מציגים מידע מתוכן.


עד כה, נמנעה מיקרוסופט - חברה ש'חלונות' הוא אחד ממוקדי הרווח העיקריים שלה - מתמחור נמוך-יחסית של גרסאות חדשות למערכת ההפעלה, בזמן שאפל המתחרה החליטה כבר לפני מספר שנים לתת למשתמשים גרסאות חדשות במחירים נמוכים. כך, החודש צפויה החברה להשיק את מערכת ההפעלה החדשה שלה, Mountain Lion, במחיר של 20 דולרים בלבד.

עוד בנושא מיקרוסופט:

מיקרוסופט רוכשת את Yammer ב-1.2 מיליארד דולרים
מיקרוסופט חושפת את Windows Phone 8
מיקרוסופט תתחרה באייפד, תייצר טאבלט בעצמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully