וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח השקיפות של טוויטר חושף: ארצות הברית מספר 1 בבקשת פרטי גולשים

3.7.2012 / 14:50

דו"ח של טוויטר מגלה שארצות הברית מובילה במספר הבקשות לפרטים אישיים של גולשים, ובהפרש ניכר משאר המדינות

ארצות הברית נמצאת בראש רשימת המדינות המבקשות מטוויטר פרטים על משתמשיה, כך חושף דו"ח שקיפות שפרסמה החברה, בדומה למה שעשתה גוגל לאחרונה. 679 בקשות מידע הוגשו על ידי ארצות הברית לטוויטר, מספר גבוה בהרבה משאר 22 המדינות ברשימה שפורסמה. רוב המדינות הגישו בסביבות עשר בקשות, כאשר יפן היא יוצאת הדופן הנוספת לצד ארצות הברית – עם 98 בקשות.

מדינות נוספות שמופיעות בין השאר ברשימה הן: אוסטרליה, קנדה, הודו, צרפת, גרמניה, הולנד, ספרד, טורקיה ובריטניה. ישראל אינה נכללת ברשימה. סוגי הבקשות למידע הן: בקשות מידע משתמש, בקשות להסרת תוכן ודרישות להסרת תוכן המוגן בזכויות יוצרים. מתוך אותן 679 בקשות של ארצות הברית – ל-75% סופקו הפרטים שנדרשו או חלקם. היפנים קיבלו מטוויטר מידע רק בנוגע ל-20% מבקשותיהם.

טוויטר כוללת בחישוב שלה את כל המידע שהצטבר אצלה החל מה-1 בינואר השנה ועד ה-30 ביוני, והיא מבטיחה להמשיך ולפרסם דו"חות שקיפות כאלו כל מספר חודשים. לדברי החברה, בחצי הראשון של 2012 היא קיבלה יותר בקשות להסרת מידע מאשר בכל שנת 2011. את עיתוי הדו"ח הראשון, יום אחד לפני יום העצמאות האמריקאי, היא מסבירה כ"תזכורת חשובה בצורך להטיל אחריות על הממשל, במיוחד בשם אלו שייתכן ואין להם את היכולת לעשות זאת בעצמם".


עוד בנושא:

- גוגל: עלייה בבקשות הצנזורה

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully