וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מלפפון חשוד: החיים הקשים של מסנני האפליקציות

5.7.2012 / 14:33

בכיר לשעבר באפל חושף את התנאים הקשים בהם עובדים מסנני האפליקציות: מחסור בכוח אדם, והמוני אפליקציות מגונות

לא פשוט לעבוד במחלקה שמאשרת אפליקציות במוצרי אפל, כך מגלה ה-Business Insider בראיון שנערך עם מייק לי, מהנדס בכיר באפל בעברו. לי שופך מעט אור על התהליך המסקרן, במהלכו מחליטים בחברה מי יזכה להיכנס לחנות ומי לא.

לי סיפר שמדובר למעשה במחלקה עם מחסור בכוח אדם. "אנשים חושבים שמדובר במאה איש בהודו, אבל אלו למעשה רק כמה אנשים יחידים במטה החברה. קשה לאפל להשיג מספיק אנשים טובים. החברה לא מתפשרת על איכות הצוות. היא מתעקשת שיהיה לה צוות של אנשים חכמים, משכילים, מאומנים לתפקידם ועושים אותו היטב". אותם מעטים שהצליחו לעבור את הסינון נאלצים לעבור על המוני אפליקציות, שחלקן הגדול גרועות – דבר המסכן גם אפליקציות טובות שיכולות ללכת לאיבוד בערימות הזבל (הווירטואלי) ולהיפסל יחד עם השאר.

בעיה נוספת איתה מתמודדים הבודקים היא ניסיונות להכניס לחנות אפליקציות פורנוגרפיות. "בודקי האפליקציות פעמים רבות מוצפים באפליקציות עם תמונות של אברי מין זכריים", מגלה לי. "הרבה מזמנם היקר עובר בישיבה והסתכלות על תמונות כאלו. לסנן אותן זו בעיה רצינית. חלק גדול מיומם של העובדים עובר באיתור ופסילת תמונות איברי מין זכריים. הדרך היחידה להתמודד עם זה היא להציב רף כל-כך יותר גבוה מהפינים – כך שאפילו תמונה של מלפפון עלולה להיפסל בטעות".


עוד בנושא:

- משרד החוץ מציג: אפליקציה למטיילים ישראלים בחו”ל
- אפליקציית Girls Around Me: גן עדן לסטוקרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully