וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הדור הבא של קינדל פייר יושק השנה

9.7.2012 / 11:20

שוק הטאבלטים הזולים ימשיך להתחמם, כאשר אמזון תשיק קינדל פייר דק וקל יותר עם רזולוציה משופרת

הדור החדש של מחשב הלוח "קינדל פייר" מבית אמזון יצא לשוק בחודשים הקרובים, כך מדווח האתר All Things Digital. לפי הדיווח, אמזון מקווה להשיק את המוצר ברבעון השלישי של השנה ומנהלת מגעים עם יצרני חומרה בנוגע לעדכון החומרה שלו.

מקורות אמרו ל-All Things Digital שהדור הבא של הקינדל פייר יהיה דק וקל יותר, יכלול מצלמה, והתצוגה שלו תהיה משופרת בהרבה לעומת זו הנוכחית - וברזולוציה של 1280x800 פיקסל (לעומת 1024x600 בדור הנוכחי). כך תיישר אמזון קו עם טאבלטים אחרים בשוק, דוגמת אלו של טושיבה, אייסר וגם הנקסוס 7 אותו השיקה גוגל לאחרונה.

הקינדל פייר הראשון הושק בספטמבר 2011 וזכה להצלחה עצומה, שהפכה אותו לטאבלט האנדרואידי המוביל בארצות הברית (בעל נתח שוק של יותר מ-50% במדינה). הקינדל פייר למעשה הצית מלחמה בתת-שוק חדש בתחום הטאבלטים: טאבלטים זולים עם מסך בגודל 7 אינץ'. במקביל אליו השיקה רשת הספרים בארנס & נובל טאבלט עם קונספט דומה משלה ("נוק טאבלט"), ולאחרונה הכריזה, כאמור, גוגל – שגם היא נכנסת לשוק זה. במקביל קיימות שמועות שאפל מתכוננת להשיק "אייפד מיני" שייכנס גם הוא לשוק טאבלטי ה-7 אינץ' – דבר שצפוי להגביר את התחרות בו.


עוד בנושא:

- קינדל פייר הוא טאבלט האנדרואיד המוביל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully