וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה בשמונה חודשים הדיון על הסגרתו של קים דוטקום

10.7.2012 / 17:31

הקייס נגד מגה אפלואד מתפורר? שופט בניו-זילנד דחה את הדיון בבקשת ההסגרה, ולא ברור אם החיפוש בביתו היה חוקי

עיכוב משמעותי במשפטם של קים דוט קום ושותפיו להקמת אתר ההורדות "מגה אפלואד": שופט בניו-זילנד קבע שדיון ההסגרה של הנאשמים בהפרת זכויות יוצרים יידחה למרץ 2013 – עוד יותר מחצי שנה. הדיון היה אמור להיערך ב-6 באוגוסט הקרוב, כחצי שנה לאחר הפשיטה על ביתו של קים דוט קום ומעצרו.

הסיבה לדחייה היא שורה של סיבוכים משפטיים בתיק, ביניהם דחיית צו להחרמת רכושו של דוט קום – שלמעשה הפכה את הפשיטה על ביתו לבלתי חוקית. השופט שדחה את תוקף הצו קבע בין השאר שהעתקה של הדיסקים הקשיחים שנמצאו בבית הייתה בלתי חוקית, מכיוון שהצו שניתן היה רחב וכללי מדי. בציוץ בטוויטר האשים קים דוט קום את ארצות הברית בנקיטת "טקטיקות עיכוב מלוכלכות".

אם וכאשר יוסגרו דוט קום ושותפיו לארצות הברית, הם יעמדו בפני תביעה על קשירת קשר לביצוע הפרת זכויות יוצרים בקנה מידה של 500 מיליון דולר. דוט קום אף נאשם בהלבנת כספים והונאה. אם יורשע הצוות – הוא צפוי לקבל גזר דין של עד 20 שנים בכלא, וקנסות של מיליון דולר לאדם. כל הנאשמים מכחישים שלקחו חלק בקונספירציה וטוענים שמגה אפלואד היה אתר לגיטימי לשיתוף קבצים ושהם עצמם צייתו לדרישת ארצות הברית להורידו מהאוויר – למרות שהחברה היא תאגיד זר. עורך הדין של מגה אפלואד טוען שמדובר בפעם הראשונה בהיסטוריה בה אתר מחשוב ענן נתבע על הפרת זכויות יוצרים משנית.


עוד בנושא:

- קים דוטקום: אנשי ממשל משתמשים ב-MegaUpload
- ארצות הברית מבקשת להסגיר את קים דוטקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully