וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים דוטקום: אנשי ממשל משתמשים ב-MegaUpload

12.3.2012 / 16:41

במקביל למשא ומתן המתנהל על מתן גישה לקבצים האבודים של משתמשי MegaUpload, מגלה מייסד האתר שמספר ניכר של אנשי ממשל אמריקאי משתמש בשירות

הצוות המשפטי המגן על אנשי אתר MegaUpload שנסגר, מנסה למצוא דרך לאפשר למשתמשי השירות להוריד ממנו את קבציהם - שהגישה אליהם נחסמה. הצוות מנהל בימים אלה משא ומתן עם משרד המשפטים האמריקאי, כך גילה לאתר Torrent Freak מייסד האתר קים דוטקום, שמצידו נאבק כעת בבקשת הסגרה שניתנה נגדו. דוט קום אף טוען שגילה שמספר ניכר מחשבונות האתר הסגור מוחזק על ידי אנשי ממשל אמריקאיים, המשתמשים בו לצרכיהם האישיים. "זה כולל גם עבדים של משרד המשפטים והסנאט", הצהיר.

שאיפתו של הצוות המשפטי שמגן על MegaUpload ואנשיו היא שמשתמשים שהעלו לשירות תכנים שאינם פיראטיים – מסמכים הקשורים לעבודתם, תמונות אישיות וכדומה – יקבלו שוב גישה אליהם. ההערכה היא כי קיימים מאות אלפים אם לא מיליוני מסמכים כאלו, שלא ניתן לגשת אליהם למרות שהם 'כשרים'.

ה-EFF – ארגון הפועל למען זכויות משתמשי אינטרנט – פתח בקמפיין הדורש להחזיר את גישת המשתמשים לקבצים האבודים. כעת מחכה הארגון לראות מה תהיה תוצאת המשא ומתן. "אנו מודאגים מאוד מההשלכות של ההאשמות על 'מגה קונספירציה' לעתיד מחשוב הענן ושירותי אחסון קבצים. קשה לדמיין איך לאירוע הנוכחי לא תהיה השפעה מזיקה על התחום", מסר עורך הדין של הארגון.


עוד בנושא:

- ארצות הברית מבקשת להסגיר את קים דוטקום
- קים דוטקום: השיבה הביתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully