וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

watch.gov.il: האתר שעוקב אחרי טרכטנברג

11.7.2012 / 22:02

אתר חדש עוקב אחר המלצות ועדת טרכטנברג ומעדכן כמה מהן יושמו וכמה לא. היוזמה להקמתו מגיעה דווקא מגורמי ממשלה

חושבים שהמלצות ועדת טרכטנברג לא הזיזו לאף אחד? חושבים שהן דווקא יצרו שינוי? אתר ממשלתי חדש יחשוף בפניכם את המידע שיעזור לכם להחליט אם כך או כך. השר מיכאל איתן, המופקד על שיפור השירות לציבור וממשל פתוח, והסדנא לידע ציבורי השיקו את אתר המעקב אחר ביצוע מסקנות דו"ח ועדת טרכטנברג. האתר מציג את 138 המלצות הועדה, ומפרט את אופן הביצוע שלהן על ידי הממשלה ואת הסטטוס הנוכחי שלהן. המסקנות הראשוניות, כפי שמצהיר עליהן השר איתן: כשני שליש מההמלצות נמצאות בשלבי ביצוע, והשליש הנותר תקוע: 96 המלצות התקבלו ונמצאות במסלול ליישום, ומתוכן 25 המלצות (כ- 18%) כבר בוצעו בפועל, 24 המלצות לא אומצו ו-18 תקועות בשלבי הביצוע שלהן.

היוזמה להקמת האתר באה כחלק משיתוף פעולה בין השר איתן לסדנא לידע ציבורי במסגרת יוזמת הממשל הפתוח אותה מקדם השר, הפועלת לטובת שקיפות בעבודת הממשל, אחריות ושיתוף ציבור בממשלה. האתר פותח על ידי קבוצת מתנדבים חברי "הסדנא לידע ציבורי" - עמותה המקדמת שקיפות והשתתפות ציבורית על ידי פיתוח בקוד פתוח של אתרים דוגמת "כנסת פתוחה" ו"התקציב הפתוח". המעקב עצמו אחר מסקנות הועדה בוצע ע"י צוות השר מיכאל איתן.

האתר מבטיח שיבדוק גם את קצב יישום ההמלצות ויבחן אותן לאורך לוח הזמנים שקבעה הוועדה, ימשיך להתעדכן ולעקוב אחר המשך הטיפול במסקנות גם בעתיד. האתר גם מאפשר לגולשים לעקוב אחר המלצות ספציפיות ולקבל הודעות כאשר הממשלה מתקדמת ביישום ההמלצות, ולהגיב עליהן – בעזרת הטמעת תגובות פייסבוק. הפרויקט הזה יאפשר בעתיד גם לעקוב אחר דוחות ממשלתיים חשובים אחרים כגון יישום דוחות מבקר המדינה ואחרים", מבטיח השר איתן.


עוד בנושא:

- ועדת טרכטנברג ברשת - שקיפות או להטוט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully