וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תמסור את המידע שלכם בלי אישור

פייסבוק מנסה לגרום לכם לפחד פחות ממשחקיה על ידי מתן גישה אוטומטית לחלק מהם אל המידע האישי שלכם

פייסבוק רוצה שתקדישו פחות תשומת לב למה שהאפליקציות מבקשות מכם, כי תשומת הלב הזו מונעת מכם לנסות דברים חדשים. דיווח של Inside Facebook גורס כי החברה עובדת עם כמה שותפות בתחום המשחקים כדי להפסיק ולהציג את חלון האישור טרם כניסה ראשונה לאפליקציה - חלון שמאפשר לכם להבין לאיזה מידע האפליקציה תיגש ומה היא תהיה מסוגלת לעשות בשמכם.

במשחקים נבחרים של זינגה, Kixeye ו-EA מנסה פייסבוק להחליף את מנגנון ה-"Opt In" - מנגנון שמצריך מכם לאשר לאפליקציה גישה, אל מנגנון "Opt Out" בו האישור ניתן אוטומטית ואתם יכולים בכל רגע נתון לבטל אותו. לא מדובר באישור גורף, כי אם בגישה למידע בסיסי - שם, תמונת פרופיל, מידע פומבי וגישה לרשימת החברים שלכם". במשחקים בהם המנגנון מופעל, במקום תיבת האישור פשוט יופיע כפתור "Play Now".

לטענת פייסבוק, המנגנון החדש - שנמצא בשלב ניסוי כרגע, ואינו זמין לכולם - גורם לעליה במספר התקנות של אפליקציות, וירידה במספר המתחרטים שמבקשים לשחק בכותר מסוים אך לא מוכנים לתת ליצרנית שלו את המידע אותו היא רוצה. בו בזמן, כל מידע שמעבר לזה הבסיסי - כתובת מייל, אישור לפרסם בשם המשתמש, תאריך יום הולדת וכו' - עדיין מצריך קבלת אישור מהמשתמשים. כיוון שמדובר במידע בסיסי, שכל מטרתו לאפשר לכם חוויה מותאמת אישית בתוך המשחק (בלי המידע הזה, לא יוכל המשחק להציג את שמכם ואת התמונה שלכם, למשל), המהלך לא צפוי להיתקל בהתנגדות רבתי.

עוד בנושא פייסבוק:

פייסבוק - תפסיקי להביך אותנו
פייסבוק משדרגת את מנגנון האירועים
פייסבוק תגן על משתמשיה מפני וירוסים

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully