וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מגינה על משתמשיה מווירוסים

11.7.2012 / 15:30

שירות חדש שמציעה פייסבוק מאפשר למשתמשיה לנעול את חשבונם ולהוריד תוכנות אבטחה שיחפשו נוזקות במחשב

חוששים שהמחשב שלכם נדבק בווירוס? פייסבוק תעזור לכם. הרשת החברתית החלה להציע ל-900 מיליון משתמשיה שירות בדיקת וירוסים והסרתם. "מרכז בדיקת הנוזקות" של פייסבוק (Malware Checkpoint) שולח את המשתמשים לאחד משני שירותים: Microsoft Security Essentials או McAfee Scan and Repair. משתמשי מקינטוש מופנים למרכז עדכוני האבטחה של אפל. הגולש יכול להוריד משם תוכנת אנטי וירוס חינמית ולהריץ בעזרתה סריקה על המחשב. עד סוף התהליך ננעל חשבון המשתמש בפייסבוק, ולאחר התהליך עליו לענות באתר על השאלה אם התוכנה מצאה נוזקה במחשב או לא. במידה ולא – נפתח החשבון מחדש.

ההבדל בין שני השירותים המוצעים למשתמשי PC הוא שבעוד שמיקרוסופט מציעה תוכנת אנטי וירוס מלאה, שממשיכה לשמור על המחשב גם לאחר הסריקה שמריץ המשתמש – התוכנה המוצעת של מקאפי היא תוכנת סריקה שפועלת רק כאשר המשתמש בוחר להפעילה ולבדוק אם המחשב שלו נגוע. עם זאת, אף אחת מהתוכנות לא מספקת הגנה לנוזקות בתוך פייסבוק עצמה.

אין זה הצעד הראשון שפייסבוק עושה כדי להגן על משתמשיה מנוזקות. באפריל השיקה פייסבוק את ה- Anti-Virus Marketplace, פורטל המציע למשתמשים מוצרי אנטי-וירוס של חברות שונות. "בעבר, אם חשדתם שנוזקה מותקנת על המחשב, הייתם צריכים להתקין אנטי-וירוס או לחכות עד שפייסבוק תזהה איום פעיל. כעת, עם ה- Malware Checkpoint, תוכלו לבחור את מוצר האנטי-וירוס שיסרוק לכם את המערכת", הסבירה פייסבוק את הצעד החדש בפוסט שפרסמה בנושא. "אנו מקווים שהפיכת הטכנולוגיה לנגישה יותר למשתמשים תעזור לאנשים שמשתמשים בשירות שלנו לשמור על המידע והמחשבים שלהם בטוחים", נכתב.


עוד בנושא:

- הקרב המשפטי בוטל: פייסבוק ויאהו הסכימו על שיתוף פעולה
- המייל של פייסבוק ממשיך לעורר בעיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully