וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם באמת אין פורנו בחנות האפליקציות של אפל?

16.7.2012 / 12:27

כבר שנים שאפל חוסמת כניסת אפליקציות נועזות לחנות שלה. אך מתברר שיש כאלו שהצליחו לעקוף את האיסור

חברת אפל ידועה בסירובה העיקש להכניס פורנו לחנות האפליקציות שלה, והיא אפילו נוהגת בקשיחות עם סתם אפליקציות קצת חושפניות, המציגות נשים בבגדי ים, למשל. מוקדם יותר השנה דחתה החברה אפילו אפליקציה הומוריסטית שהציגה צורות גיאומטריות (ריבועים, משולשים, עיגולים וכדומה) בהצבות שהזכירו מגע מיני.

אך כעת מתברר שיש דרך לעקוף את הטאבו של אפל על פורנו. אתר venturebeat.com מדווח על אפליקציות שהצליחו להסתנן לחנות למרות שלכאורה התכנים שלהן נועזים מדי עבור הקריטריונים שלה. חלקן עשו זאת דרך סקציית הקטלוגים של ה-AppStore. שם ניתן למצוא, למשל, קטלוג חצאיות קצרות הכולל תמונות לא צנועות בעליל. בנוסף, גם אפליקציות של כתובות קעקע מציגות הרבה מאוד עור חשוף בתמונות נועזות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קעקועים - ומה שמתחתיהם/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד אפליקציות שהצליחו להכניס סקסיות בדלת האחורית הן Love Master – אפליקציה עם טיפים לאהבה ומין, ואפליקציית דוגמנות המצהירה שהיא כוללת דוגמניות "חמות" ו"סקסיות" מכל העולם. גם עולם המשחקים ב-AppStore לא חף מנועזות: אפליקציה בשם "טרור בחוף הביקיני" כוללת איורים שלא תמצאו בתוכניות הילדים והנוער.

"ארבע שנים לאחר שנפתחה חנות האפליקציות, עדיין יש איזורים אפורים ענקיים בתהליך אישור האפליקציות, שפוסל אפליקציות די 'מבויתות' אך מאפשר אפליקציות אחרות שהן 'הארדקור'", מסכם ג'ון קוטסייר ב- venturebeat. "השאלה האמיתית היא מה נחשב לפורנו, ומסתבר שדחיותיה של חנות האפליקציות הן מעורפלות וקפריזיות כמו התשובה לשאלה זו".


עוד בנושא:

- אפל נרדמה על המשמר, מאפשרת לגנוב תוכן מאפליקציות
- כל מלפפון חשוד: החיים הקשים של מסנני האפליקציות

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • AppStore

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully