וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אייפון 5 יוכרז ב-7 באוגוסט

16.7.2012 / 13:22

מקורות טוענים שדור האייפון הבא יושק עוד שלושה שבועות. במקביל מתחזקות השמועות על גרסת מיני של האייפד

גל של שמועות על השקותיה העתידיות של אפל. בלוג הסלולר Know Your Mobile טוען שעל פי מקורות אמינים – תכריז אפל על האייפון 5 כבר בחודש הבא, ב-7 באוגוסט. לפי הבלוג, התאריך הנטען תואם לדיווחים קודמים לפיהם הוקדמה הכרזת המכשיר מאוקטובר לאוגוסט.

לבלוג אין פרטים קונקרטיים על חומרת המכשיר או עיצובו, אך שמועות מהחודשים האחרונים טוענות שיציג עיצוב חדש, הכולל חלק אחורי מאלומיניום ומסך בגודל 4 אינץ', מעבד חדיש ותמיכה בטכנולוגיית NFC, המאפשרת תקשורת אלחוטית בין התקנים, כולל תשלום בעזרתם ("ארנק אלקטרוני"). המכשיר יושק במקביל ליציאת גרסה 6 של מערכת ההפעלה iOS.

אתר Macotakara היפני מדווח שייצור האייפון 5 כבר החל, והוא מתוכנן לצאת לשוק בספטמבר או אוקטובר. האתר טוען שיש לו מקורות אמינים בסין, הקשורים ישירות לשרשרת הייצור. לאחרונה דלפו לרשת תמונות של תבניות שנטען כי הן של האייפון 5. לפי תבניות אלו – למכשיר אכן יהיה מסך בגודל 4 אינץ', בניגוד ל-3.5 אינץ' של קודמו.

מיני אייפד בדרך?

במקביל, מצטרף הניו-יורק טיימס לדיווחים לפיהם תשיק אפל גרסה מוקטנת של האייפד, כדי להיכנס לשוק מחשבי הלוח עם מסך בגודל 7 אינץ'. לפי העיתון, אפל מפתחת טאבלט עם מסך בגודל 7.85 אינץ' שיימכר במחיר נמוך משמעותית מהאייפד הרגיל (שמחירו מתחיל ב-499 דולר). כך מקווה אפל לשמור על דומיננטיות בשוק הטאבלטים ולהתאים את עצמה לשוק עם צרכנים בעלי צרכים שונים ותקציב שונה. החברה נהגה בצורה דומה עם נגן המוזיקה שלה אייפוד, שהגיע בגדלים שונים ובנפחים שונים. טקטיקה זו הצליחה לאפל היטב ושימרה על הובלתה בשוק הנגנים.

מדובר בשינוי כיוון מהמגמה שהכתיב סטיב ג'ובס המנוח, שסירב להשיק מחשב לוח קטן יותר מ-9.7 אינץ', מכיוון שלדבריו "יש גבולות ברורים ליכולת ההצגה על מסך מגע לפני שהיכולת ללחיצה ללא טעות נפגעת".


עוד בנושא:

- אייפד מיני: השמועות חוזרות
- מתכת נוזלית - העתיד של מוצרי אפל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully