וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ספקיות האינטרנט מצטיידות בנאנו-סים לקראת אייפון 5

כרטיסי הסים והמיקרו-סים יפנו בקרוב את מקומם לנאנו-סים, התקן שאומץ לאחרונה ושככל הנראה יופעל בדור האייפון הבא

החלפתם את כרטיס הסים למיקרו-סים, או התרגלתם למחשבה שבטלפון הבא שלכם כנראה תצטרכו להחליף? אם הדיווח של Financial Times נכון, כנראה שתצטרכו להתרגל מחדש. לטענת העיתון, ספקי סלולר אירופאיים מתחילים לצבור מלאים של הנאנו-סים החדש, כרטיס סים קטן ב-40 אחוזים מהמיקרו, שהתקן הסופי שלו נסגר רק לפני מעט יותר מחודש. הסיבה - השקתו הצפויה של האייפון הבא.

אם השמועה נכונה, ואפל אכן תשלב את הנאנו-סים בטלפון החדש שלה, תהיה זו הפעם השניה בתוך שנתיים וחצי בה היא מובילה שינוי בתחום הזה. האייפד, שהושק בתחילת 2010, היה המכשיר הבולט הראשון שעשה שימוש במיקרו-סים - תקן שנכנס מאז לא רק לאייפונים כי אם גם למכשירים של סמסונג (גלקסי S3, למשל) ו-HTC (וואן X). הסיבה למעבר אל התקן החדש היא הרצון העז של יצרניות הטלפונים לנצל כל מילימטר פנוי בטלפון לטובת סוללה, אנטנה ועדשת מצלמה - שלושה רכיבים שסובלים הכי הרבה מהניסיון להקטין את המכשירים כמה שיותר.

בו בזמן, לא ברור עד כמה הדיווח של FT מסתדר עם מה שידוע על דרך העבודה של אפל. תקן הנאנו-סים שאושר לא היה היחיד שהוצע, היה לו גם מתחרה בולט - פרי שיתוף פעולה בין מוטורולה, נוקיה ו-RIM. מכיוון שאפל עובדת על עיצוב מכשירי הטלפון שלה חודשים רבים לפני הצגתם, תכנון האייפון הבא עם נאנו-סים כשזה לא בטוח יקרה היה מהווה סיכון רב יותר משהחברה אוהבת לקחת בכל הקשור לעיצוב.


עוד בנושא:

- היה שלום מיקרו-סים, קבלו את הננו-סים

  • עוד באותו נושא:
  • סים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully