וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Angry Birds: לשחק בטלוויזיה ולשלוט עם הידיים

סדרת המשחקים הפופולרית מגיעה למסכי הטלוויזיה של סמסונג, שם גם ניתן לשלוט בציפורים על ידי תנועות הידיים של המשתמש

Angry Birds - אחת מסדרות המשחקים הפופולריות ביותר בעולם בשנים האחרונות, כובשת מעוז נוסף, בתנועות ידיים בלבד. המשחק הראשון בסדרה הגיע היום (ה') אל סדרת הדגל החדשה של מסכי הטלוויזיה מבית סמסונג, כשהוא מאפשר לשלוט במשחק בתנועות ידיים, זאת בזכות המצלמה המובנית אל תוך המסכים האלה. האפליקציה זמינה להורדה בכל המסכים בהם קיימת מצלמה ואפשרות לשליטה בידיים. בעתיד יופצו גם תכני אנימציה של אנגרי בירדס דרך חנות התוכן של סמסונג.

לאחר זמן התנסות קצר עם האפליקציה החדשה, ניתן לומר כי היא עובדת בצורה טובה מאוד. הטעינה מהירה יחסית, והאנימציה חלקה - בניגוד לרבות מהאפליקציות שקיימות כיום לטלוויזיות חכמות. השלבים אליהם תוכלו לגשת הם אותם השלבים מהמשחק הראשון בסדרה, כשרק עולם אחד ובו 15 שלבים זמין כיום, עם עולמות נוספים שיתווספו בעתיד.

השאלה המהותית היא מי ירצה לשלוט באנגרי בירדס עם תנועות הידיים. המשחק מבקש מכם להשתמש בידיים כדי לתפוס את הרוגטקה, לכוון אותה ולירות את הציפור, אך אפילו שהדבר יחסית נוח, הוא לא משתווה מבחינת נוחות למשחק בטאבלט, טלפון, או אפילו מחשב, בייחוד כיוון שיד המשתמש תתעייף מהר מאוד.

דווקא זה שהשלבים של אנגרי בירדס קצרים והפעלתו מהירה יחסית הופך את "אנגרי בירדס" בגרסתו הנוכחית לאטרקטיבי יותר, דווקא עבור ילדים. אלה יהנו מהקונספט, והתאמתו המושלמת של הכותר למשחק ארעי תאפשר להם לשחק דקה-שתיים בכל פעם שמשעמם להם, כשמשחקים מתוחכמים יותר נשארים בפלטפורמות אחרות.


עוד בנושא:

- Angry Birds הושק בגרסת פייסבוק
- מנכ”ל טטריס: ”אנגרי בירדס זו תופעה חולפת”

  • עוד באותו נושא:
  • Angry Birds

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully