וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם תגיע גם לרשת?

22.7.2012 / 11:55

פיצ'ר שנחשף באתר הבסיסי של אינסטגרם מרמז שייתכן שהחברה מתכננת להתרחב מהמכשירים הניידים למחשבים

אפליקציית אינסטגרם, שנקנתה על ידי פייסבוק במיליארד דולר, שמה מאז ומתמיד את הדגש על חוויית שימוש ניידת. כעת ייתכן שהשירות המצליח עומד להגיע גם לדפדפן המחשב - בעזרת אתר חדש שאולי יקום.

כבר היום מספקת אינסטגרם למשתמשיה אתר בסיסי בו הם יכולים לערוך את פרטי החשבון, לשנות סיסמה ולנהל הרשאות לשירותי צד-שלישי. אך גילוי מקרי של מעצב רשת בשם קול ריינקי מרמז שאולי החברה מתכננת להציע בקרוב יותר מזה. בבלוגו סיפר ריינקי שכאשר נכנס לעמוד האינסטגרם שלו ברשת וריחף עם סמן העכבר על שם המשתמש שלו הוא הופתע לגלות אפשרות בשם "צפה בפרופיל". לחיצה על האפשרות הובילה לעמוד שגיאה ("דף 404"). שלוש שעות מאוחר יותר נעלמה האפשרות הזאת.

האפשרות שאיסטגרם תגיע גם בפורמט של אתר רגיל קצת מפתיעה, שכן מייסד החברה קווין סיסטרום התבטא תמיד בעד אינסטגרם כשירות נייד ובסקפטיות באופן כללי לגבי אפשרות ההתאמה של שירותים שנועדו למסכים בגודל מסוים - למסכים בגודל אחר. עם זאת, מאחר והחברה נקנתה על ידי פייסבוק, ייתכן שההחלטות בנושא כבר אינן נמצאות רק בידיו של המנכ"ל.

בנוסף, קיימים כיום שירותי צד-שלישי שונים המאפשרים להציג חשבונות אינסטגרם דרכם, ועדיף לחברה לנווט את משתמשיה לאתר הרשמי שלה במקום לחברות אחרות המנסות לגזור קופון על השירות. "אינסטגרם בעצמה מעודדת משתמשים ללכת לשירותי צד-שלישי כמו Webstagram ואחרים כדי לגשת לשירות ברשת. אם היא אכן קרובה להשיק חוויית ווב משלה, זה יכול להזיק לאקו-סיסטם של אפליקציות אלו, שנועדו למלא את החלל", כתבה קולין טיילור בבלוג הטכנולוגי טק קראנץ'.


עוד בנושא:

- בגלל סופות בארה”ב: אינסטגרם ונטפליקס קרסו
- אינסטגרם לאייפון: מהיר יותר, נוח יותר

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully