וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר תתן גישה לציוצים מן העבר

25.7.2012 / 14:51

מנכ"ל טוויטר הצהיר כי החברה תשיק כלי שיאפשר למצייצים להוריד את כל הטוויטים שפרסמו אי פעם

משתמשים ותיקים בטוויטר נזכרים לעתים בערגה בימיהם הראשונים בשירות המיקרו-בלוג, כאשר הוא עוד היה חדש וטרי. אך מי שרוצה לחזור ולסקור את ציוציו הישנים לא יכול לעשות זאת, שכן להגיע מהציוץ הנוכחי של המשתמש עד לציוצו הראשון משמע לגלול בצורה בלתי נגמרת, לעתים אלפי ואף עשרות אלפי ציוצים.

כעת מתכננת החברה לפתור את הבעיה הזאת. מנכ"ל טוויטר דיק קוסטולו אמר בראיון לניו-יורק טיימס שהחברה עובדת על כלי שיאפשר למשתמשים לייצא את כל ציוציהם הישנים ולהורידם בצורת קובץ. קוסטולו לא נקב בתאריך השקה לשירות, וציין שהחברה לא מתכננת בנוסף גם כלי שיאפשר למשתמש למצוא ציוצים ישנים מהשירות שאינם שלו. "אלו שתי בעיות חיפוש שונות. זוהי דרך שונה של ארכיקטורת חיפוש, מעבר על כל הציוצים של כל הזמן. אתה לא יכול פשוט לשים שלושה מהנדסים על פרויקט כזה", הסביר את הקושי.

הכלי החדש של טוויטר יושק לאחר שכבר קיימים מספר שירותי צד-שלישי שמתממשקים לטוויטר ומאפשרים למצייצים (כ-140 מיליון משתמשים פעילים, לטענת טוויטר) לחזור לציוציהם הישנים או לפחות לחלקם. פייסבוק כבר מאפשרת למשתמשיה לעשות צעד דומה ולהוריד קובץ הכולל את כל המידע שהעלו לרשת החברתית.


עוד בנושא:

- הכלב אבד - ונמצא בזכות טוויטר
- טוויטר משפרת את החיפוש, ומכינה אפליקציית אייפון חדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully