וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר משפרת את החיפוש, ומכינה אפליקציית אייפון חדשה

9.7.2012 / 13:56

אפליקציית האייפון הבאה של טוויטר תכלול שורה של שיפורי ממשק. בינתיים משדרגת החברה את החיפוש בשירות

עדכון משמעותי צפוי לאפליקציית האייפון של טוויטר, כך מדווח הבלוג הטכנולוגי 9to5Mac. לפי הדיווח, תשופר הפונקציונליות של האפליקציה, כדי שתיישר קו עם אפליקציות צד-שלישי מתחרות.

צילומי מסך שהשיג הבלוג מעידים שבציוצים הכוללים לינק לתמונה היא תוצג בצורה מוקטנת כבר בציוץ עצמו, ולא רק לאחר לחיצה על הלינק אליה – במידה ומדובר בתמונה מאתר המשתף פעולה עם טוויטר. גם עדכוני ה-Push (עדכונים המופיעים על מסך המשתמש מבלי שיצטרך לפתוח את האפליקציה) שופרו – תינתן אפשרות לקבל אותן רק כאשר הן קשורות לצייצנים מסוימים. עדכוני Push נוספים ישולבו בצורה שונה בממשק האפליקציה – כך שיפריעו פחות.

שינוי נוסף יהיה באפשרויות ה"גילוי" (Discovery) וה"חיבור" (Connect). לשונית הגילוי תעדכן משתמשים על תוכן חדש, וללשונית החיבור יתווספו פיצ'רים של השלמה אוטומטית. ציוצים המבוססים על אירועים ספציפיים יובלטו, כאשר טוויטר תחליט אלו מהם ראויים לכך. אפילו האייקון של טוויטר יעודכן וישונה קלות. עדיין לא ידוע מתי תושק אפליקציית טוויטר החדשה.

במקביל לדיווח זה הודיעה טוויטר רשמית על מספר שינויים במנגנון החיפוש שלה, זאת בניסיון להפכו ליעיל יותר בחיפוש אחר התרחשויות בזמן אמת. לחיפוש יתווספו אפשרויות השלמה אוטומטית (שיציגו את המושגים השכיחים ביותר בחיפוש), תיקון איות, הצעת חיפושים הקשורים לשאילתא ואפשרות לקבל תוצאות רק מנעקבים. "העדכונים הללו מאפשרים להתקרב מיד למה שאיכפת לכם ממנו", מסרה טוויטר.


עוד בנושא:

- דו”ח השקיפות של טוויטר חושף: ארצות הברית מספר 1 בבקשת פרטי גולשים
- טוויטר רוצה את המשתמשים לעצמה

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully