וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר רוצה את המשתמשים לעצמה

טוויטר החליטה להפסיק את שיתוף הפעולה עם Linkedin, כחלק ממגמה למשוך את משתמשי השירות בחזרה לאתר ואפליקציות רשמיות

טוויטר רוצה לרכז את חווית המשתמש אצלה באתר, ממשיכה להדאיג מפתחים. רשת המיקרובלוגינג, שהחלה את דרכה ככזו שלא אכפת לה איפה המשתמש רואה טוויטים – בין אם זה באתר שלה, באתר אחר, בתוכנה שלה או בתוכנת צד שלישי – ממשיכה לרכז סמכויות. לאחר שבשלב הראשון הציגה אפליקציות רשמיות לפלטפורמות ניידות באמצעות רכישה ופיתוח, כעת מדברים בטוויטר על העתיד של השירות, ובדרך מפסיקים את שיתוף הפעולה עם Linkedin.

החל מסוף השבוע האחרון, טוויטים לא יופיעו ב-Linkedin אוטומטית, זאת כחלק מהניסיון "לגרום לכך שחווית טוויטר הינה פשוטה ונוחה להבנה, בין אם אתם ב-Twitter.com או במקום אחר ברשת". ובלוג הטכנולוגיה AllThingsD מדווח כי זוהי רק ההתחלה, כשניתוקים של שיתופי פעולה נוספים נמצאים כבר בדרך.

בטוויטר אמנם מדברים על "חוקים נוקשים יותר לשימוש בממשק הפיתוח של טוויטר", אך הכוונה היא ככל הנראה גם לניסיון למשוך את המשתמשים בחזרה אל שירותי צד ראשון של טוויטר כדי לפרסם להם, ובכך להרוויח כסף. מרבית הרווחים של החברה כיום מגיעים בפרסום במובייל, זאת על פי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל, אשר משתמש בדוגמה של רשת מסעדות P.F. Chang's שפרסמה בשירות ומראה כי 70 אחוזים מהמשתמשים שהקליקו על המודעה עשו זאת ממכשיר נייד.

עוד בנושא טוויטר:

מדריך: מגבים את הענן למחשב
גוגל, פייסבוק וטוויטר נגד וירוסים
הוגו צ'אווס מחלק דירות בטוויטר

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully