וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכבר חדש יתאים את עצמו לכף ידכם

סדרת המוצרים החדשה של Razer כוללת עכבר שמתאים עצמו לכף ידכם ושלוש מקלדות מכניות חדשות

חברת ציוד הגיימינג Razer משיקה את קו מוצרי הדגל שלה ל-2012, בדמות עכבר גיימינג חדש וסדרה חדשה של מקלדות מכניות. העכבר הוא המוצר החדשני ביותר כאן, זאת כיוון שמדובר - בפעם הראשונה בהיסטוריה של רייזר - בעכבר עם התאמה אישית ליד המשתמש. משטח כף היד של Ouroboros יכול להתרחב ב-20 מילימטרים, וכולל פאנלי צד מתחלפים שמאפשרים להתאים את העכבר לסגנון האחיזה של השחקן (יש אנשים שמעדיפים להניח את כל כף היד על העכבר, ואילו אחרים מחזיקים אותו באצבעות). בנוסף, מאפשר העכבר להשתמש בו הן בצורה אלחוטית, עם 12 שעות פעולה על סוללה נטענת, או לחבר אליו כבל, כדי לקבל פחות ממילישניה אחת של זמן תגובה. העכבר מתאים הן לשמאליים והן לימניים.



בתחום המקלדות, משיקה רייזר שישה מוצרים חדשים מקו ה-BlackWidow של המקלדות המכניות. BlackWidow Ultimate 2013 היא מוצר הדגל, וכוללת כעת תאורה אחורית בצבע ירוק למקשים, טכנולוגיה חדשה שמאפשרת לתמוך ב-10 הקשות בו זמנית בלי להתבלבל, ותמיכה בשירות הענן של רייזר, שמאפשר לקבוע את הגדרות המקלדת ולסנכרן אותם כך שאלה לא ייאבדו גם אם תחליפו מחשב או מקלדת. BlackWidow 2013 כוללת את אותן היכולות, אך ללא התאורה האחורית, וללא מפצל USB שקיים ב-Ultimate. BlackWidow Tournament Edition היא הזולה בחבורה, ללא תמיכה בשירותי הענן. לשלוש המקלדות יש גם גרסת Stealth, בה החליצה על המקלדת לא מייצרת קליק רועש.


עכבר ה-Ouroboros יהיה זמין ברבעון האחרון של השנה, כשמחירו יעמוד על 129 דולרים. מקלדות Blackwidow תושקנה כבר באוגוסט, ומחירן יעמוד על 140, 100 ו-80 דולרים בהתאם למהדורה. בישראל נמכרים מוצרי הגיימינג של רייזר דרך חנויות רשת באג.

עוד בנושא:

עכבר לשמאליים של רייזר הוא עדיין אחד האהובים עלינו

  • עוד באותו נושא:
  • Razer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully