וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HP משיקה סדרת מדפסות חסכוניות בדיו

ארבע מדפסות HP Ink Advantage תעלנה מעט יותר, אך השימוש בדיו בהן ירד בכ-50%

חברת HP השיקה בישראל את HP Ink Advantage - תוכנית במסגרתה המדפסות החדשות תעלנה "מעט יותר", הדיו יתומחר כמו בעבר ואילו השימוש בדיו לדף יורד בכ-50 אחוזים. במסגרת התוכנית תושקנה ארבע מדפסות חדשות, בשלב הראשון.

המדפסות, שתשווקנה כ-Ink Advantage, תעלנה החל מ-299 ועד 629 ש"ח. שתי המדפסות הזולות יותר תגענה עם דיו שחור שמספיק ל-360 עמודים במחיר 69 ש"ח, ודיו צבע ל-200 דפים ב-59 ש"ח. המדפסות היקרות יותר תגענה עם דיו שחור שמספיק ל-550 דפים במחיר 59 ש"ח ומחסניות צבע נפרדות - ציאן, מג'נטה וצהוב, שתעלנה 59 ש"ח ותספקנה ל-600 דפים.

היצע המדפסות עצמו כולל את הדגם 2515, שיעלה 299 ש"ח. מדובר במדפסת הכי פשוטה של HP בסדרה הזו, שמדפיסה עד 8 עמודים לדקה בשחור-לבן, ו-5 בצבע. שתי המדפסות הבאות - 3525 ו-4615, עולות כבר 499 ש"ח. הראשונה שבהן כוללת חיבור אלחוטי ואפשרות הדפסה מטלפון סלולרי או מחשב נייד, השניה לא כוללת אלחוט אך כן כוללת פקס. הדגם היקר ביותר, 4625, עולה 629 ש"ח וכולל הן פקס והן אופציות אלחוט.

הדגמים החדשים נועדו לשנות את מודל התמחור הותיק של HP, אשר העדיפה לאורך שנותיה למכור מדפסות במחירי הפסד או ללא רווח בכלל, על מנת להרוויח לאחר מכן במכירת דיו. לטענת מיקי רוסלר, מנהל קטגוריית ההדפסה בחטיבת ההדפסה והמחשוב האישי של HP, המטרה אינה רק לתת ללקוח מדפסת איכותית יותר, אלא גם להילחם בדיו חלופי. לטענתו, מיחס של 60-40 לטובת הדיו המקורי לפני שנתיים, נמצא כעת השוק הישראלי ביחס של 80-20, ותקוותו היא כי המהלך החדש יאפשר להקטין את השימוש בדיו החלופי עוד יותר בזכות דיו מקורי יעיל וזול יותר.


עוד בנושא:

- HP: מי צריך דיו מקורי?

  • עוד באותו נושא:
  • hp

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully