וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלמה בוקסת התגובות בפייסבוק של נתניהו?

עידו קינן

30.7.2012 / 14:39

בדף הפייסבוק של נתניהו לא נחסמה אפשרות הגולשים מלפרסם סטטוסים, אבל הם נעלמו מהעמוד הראשי. בליכוד טוענים: לא שינינו את ההגדרות, מדובר בתקלה, נחזיר את התצוגה

בימים האחרונים מציפים גולשים את דף הפייסבוק הפוליטי הרשמי של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בסטטוסים שבהם הם מתלוננים על המצב ועל תפקודו, כשאחת מהם זכתה לעשרות אלפי לייקים. היום החלו להישמע טענות כאילו אנשי נתניהו חסמו את האפשרות לכתוב סטטוסים בעמוד. הטענה לא נכונה. מה ששונה הוא הצגת הסטטוסים של הגולשים בדף הבית, שנעלמה. בליכוד טוענים שמדובר בתקלה מסתורית שלא הם אחראיים לה, והחזירו את התצוגה.

טלי עוז אלבו פרסמה לפני כמה ימים בפייסבוק של נתניהו סטטוס שהתייחס לדבריו "אין ארוחות חינם". הסטטוס זכה ליותר מ-42 אלף לייקים. שחר כותני, ממקימי הרשימה האזרחית לליכוד, פרסם אצל נתניהו סטטוס ביקורתי על הגזירות הכלכליות, שזכה עד כה ל-17 אלף לייקים. אתמול הפנה כותני את תשומת לב חבריו למתרחש בדף של נתניהו: "שמעו, הסכר נפרץ. תעברו על כל הפוסטים שאנשים משאירים לנתיהו על הקיר שלו. כל הסיפורים, כל התלונות, כל הייאוש שלא מצליח להבין למה לעזאזל ראש ממשלת ישראל מתייחס ככה לאזרחים שלו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפייסבוק של נתניהו - לפני/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוז אלבו טענה הבוקר בראיון בגל"צ כי האפשרות לכתוב סטטוסים בעמוד של נתניהו נחסמה. כותני כתב גם הוא היום: "מחלקת הניו-מדיה של ראש הממשלה עצרה את היכולת שלנו לכתוב לו על העמוד". אולם השניים טועים: אף שמנהל עמוד יכול לבחור לא לאפשר לגולשים להעלות סטטוסים לעמוד, זה לא קרה. מה ששונה הוא הבוקסה שנותנת הצצה מקדימה לסטטוסים שגולשים פרסמו בעמוד. השליטה על הצגת הבוקסה נמצאת גם היא בידי מנהל העמוד. אתמול היא עדיין הוצגה בעמוד (מתחת לתמונות החברים), והבוקר היא נעלמה. כך, מי שנכנס לעמוד לא נתקל בסטטוסים הביקורתיים, אלא רק באלו שנכתבו על ידי מפעילי העמוד. עם זאת, הסטטוסים של הגולשים לא נעלמו לגמרי – כדי לראות אותם יש ללחוץ על תפריט "הדגשות" ולבחור "פרסומים של אחרים", או להיכנס ישירות לכאן.

נגה כץ, דוברת הליכוד, מסרה בתגובה: "לא נעשה מבחינתנו שום שינוי בהגדרות, מאתמול, שלשום והשבועות האחרונים. אין לנו עניין להקשות על אנשים לראות את התגובה שלהם. אנחנו בודקים את זה כרגע טכנית. פנינו גם לפייסבוק בנושא – זה מאוד הזוי ששני אנשים שיש להם אדמין לא שינו כלום ובכל זאת זה השתנה. דיברתי עם האדמין, הוא אמר שהוא יסמן את האפשרות וזה אמור לחזור תוך כמה דקות". נכון לעכשיו הבוקסה הושבה למקומה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפייסבוק של נתניהו - אחרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully