וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלם פיתוח 'חלונות 8'

2.8.2012 / 10:49

מיקרוסופט הכריזה שפיתוח מערכת ההפעלה הבאה שלה הושלם ושהיא נכנסת לשלב ייצור. השקה: ב-26 באוקטובר

מיקרוסופט השלימה את פיתוח "חלונות 8" על גרסאותיה השונות והחלה לייצרה. החברה אישרה היום שהגרסה הסופית של מערכת ההפעלה הושלמה ושמפתחים עבור חנות האפליקציות שלה יכולים להתחיל להגיש אליה את האפליקציות שלהם. עד עתה יכלו מפתחים להגיש רק אפליקציות חינמיות, אך כעת ניתן גם להגיש כאלו הדורשות תשלום. חנות האפליקציות של מיקרוסופט תעבוד במודל דומה לזה של אפל - היא תבדוק ותסנן כל אפליקציה המבקשת להיכנס בשעריה. החנות תהיה זמינה במעל למאתיים מדינות.

מיקרוסופט צפויה להשיק את חלונות 8 ב-26 באוקטובר, כאשר בניגוד לצפוי - גרסת Windows RT (אחת מתוך ארבע גרסאות) שנועדה ספציפית למכשירים ניידים דוגמת מחשבי לוח, תושק יחד עם הגרסה המלאה. עד עתה ההנחה הייתה שגרסה זו תצא מאוחר יותר, אולי אפילו רק בעת השקת מחשב הלוח Surface של מיקרוסופט, שצפוי לצאת לשוק לקראת סוף השנה.

"גרסאות ההדגמה של חלונות 8 היו גרסאות ההדגמה הנפוצות ביותר שאי פעם הוצאנו. מעל ל-16 מיליון מחשבים לוקחים חלק בתוכנית הבדיקה, כולל שבעה מיליון המשתמשים בגרסת ההדגמה הסופית שהתחילה לפני שמונה שבועות. עומק הבדיקה מעיד על מוכנותה של חלונות 8 לצאת לשוק", נכתב בפוסט רשמי של מיקרוסופט בנושא. "עם שיפורים בבסיס המערכת, שדרוג אחסון וקישוריות, תתי-מערכות שנבנו מחדש, חוויית משתמש מהירה וזורמת ופלטפורמת חלונות RT - בחלונות 8 יש אלפי פיצ'רים חדשים. יש עוד הרבה ללמוד ולגלות במוצר", מובטח שם.


עוד בנושא:

- חלונות 8: במיקרוסופט מוכנים להמר
- חלונות 8 זוכה לשם רשמי, ארבע גרסאות
- חלונות 8: רשמים ראשונים
- מיקרוסופט חושפת את Surface - טאבלטים מתוצרתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully