וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון נכנסת לשוק משחקי הרשת

7.8.2012 / 11:29

אמזון השיקה סטודיו לבניית משחקים, ומשחק רשת ראשון בו ניתן לשחק בפייסבוק. זאת במקביל להתדרדרותה של זינגה

אמזון נכנסת לשוק משחקי הרשת. החברה אישרה שפתחה סטודיו לבניית משחקים - Amazon Game Studios - והשיקה את המשחק הראשון מתוצרתו: Living Classics, בו ניתן לשחק בפייסבוק. במשחק זה מככבת משפחה של שועלים המסתובבים בשורה של ספרים קלאסיים כמו "אליסה בארץ הפלאות", "הקוסם מארץ עוץ" ו"המלך ארתור".

"אנו יודעים שלקוחות רבים של אמזון נהנים לשחק במשחקים - כולל משחקים חברתיים חינמיים. הודות ליכולותיה של אמזון אנו מאמינים שנוכל לספק חוויית משחק נהדרת וזמינה בה יוכלו גיימרים ולקוחותינו לשחק בכל זמן", נאמר בהודעת החברה, המכוונת, לדבריה, לייצר משחקים חדשניים מבחינה יצירתית, כייפים ובנויים היטב.

הצעד החדש משתלב עם רצונה של אמזון לייצר חיבור הדוק בין לקוחותיה לבין פלטפורמות שהחברה מספקת. כך, למשל, מחשב הלוח "קינדל פייר" נועד כדי לייצר דרכו רכישות בחנויות התוכן של אמזון, וההנחה היא שאחת הסיבות לכניסתה של אמזון לשוק המשחקים היא לייצר משחקים שיעבדו על הטאלבט.

בהיכנסה לשוק זה מאיימת אמזון בעיקר על חברת המשחקים הגדולה זינגה - יצרנית משחקי רשת רבים ומצליחים, ביניהם פארמוויל. זינגה מתמודדת לאחרונה עם ירידה חדה בשווי של מנייתה, שצנחה לאחרונה ביותר מ-40%.


עוד בנושא:

- דיווח: אמזון תשיק סמארטפון
- דיווח: הדור הבא של קינדל פייר יושק השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully