וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר בקבוצת "זוכרים את עימאד" לוואלה! TECH: ב-24 השעות הקרובות נשחרר עוד חומרים

חבר בקבוצת ההאקרים שהפיצו אתמול מידע של ישראלים מבטיח בשיחה עם וואלה! TECH שחומרים נוספים ישוחררו ביממה הקרובה, וגורס כי בקבוצה חברים גם ישראלים

"אני חלק מהתארגנות גדולה ורב לאומית (בה חברים אפילו כמה ערבים ישראלים)" אומר לוואלה! TECH נציג של Remember Emad – הצוות שהפיץ אמש (ד') פרטים של אלפי משתמשים ומספר עשרות כרטיסי אשראי פעילים". האיש, שמזדהה כעימאד, מזהיר גם כי ב-24 השעות הקרובות יפרסמו הוא וחבריו את כל הסיסמאות שנגנבו מחברת וובגייט.

עימאד אף גורס כי דבריו של גרשון אלבייס, מנכ"ל וובגייט, על כך שהפריצה התרחשה אתמול ונחסמה תוך רבע שעה, אינם נכונים. "האמת היא שהיינו ברשת שלו חודשים, הורדנו מידע והשתעשענו איתו. הייתה לנו גישה לכל השרתים שלו, וגם כעת רובם בידינו... אין שום חלק בחיים המקוונים שלו אליו לא ניגשנו. עד כה לא ניסינו להרוס שום דבר על השרתים שלו, אך אם הוא ימשיך לשקר, נמחק את כל מה שנמצא על השרתים שלו, ואז יהיה ברור מי משקר".

גם את אוניברסיטת בן-גוריון ואת תהיל"ה (הגוף שמספק שירותי גלישה מאובטחים למשרדי הממשלה ומוסדותיה השונים) מאשים ההאקר בשקר. נזכיר כי אלה אמרו הבוקר כי הטענות על כך שמאגריהן נפרצו ומידע נגנב מהם אינן נכונות. בו בזמן, עימאד טרם סיפק הוכחות לטענותיו.

עוד בנושא:

האקרים פרצו לשרתי חברת וובגייט והפיצו מידע של ישראלים, כולל כרטיסי אשראי

ההאקרים שפרצו לוובגייט טוענים: פרצנו גם לאתרי ממשל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully