וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטאבלט של מיקרוסופט: רק 199 דולר?

האם למיקרוסופט יהיה אומץ לתמחר את טאבלט ה-Surface שלה ב-199 דולרים בלבד. שמועה חדשה גורסת שכן

האם הטאבלט של מיקרוסופט, Surface, יעלה רק כ-200 דולרים? בלוג הטכנולוגיה Engadget מדווח מפי מקור אנונימי שזו התוכנית במיקרוסופט כעת - לתמחר את הטאבלט החדש במחיר שהינו ככל הנראה מחיר הפסד, ולנסות להרוויח מהתוכן אותו ירכוש המשתמש משירותים של מיקרוסופט. הדברים מושמעים רק כמה ימים לאחר שמנכ"ל חברת אייסר הפציר במיקרוסופט בצורה פומבית לא לתמחר את ה-Surface ב-199 דולרים כדי לא לפגוע בשותפות התוכנה של החברה, אשר עומדות להפוך למתחרות שלה בתחום המכשירים.


נזכיר כי מיקרוסופט נמנעה עד כה מחשיפת מחיר או טווח מחירים כלשהו ל-Surface, באמרה כי הטאבלט "יתומחר בצורה תחרותית לטאבלטים אחרים עם מעבדי ARM" (המעבדים שנמצאים בבסיס רוב הטאבלטים כיום). אך המחירים של הטאבלטים האלה נעים מכמה עשרות עד כמה מאות דולרים, עם נקודות השוואה בולטות בדמות האייפד (499 דולר לגרסה העדכנית זולה ביותר) ונקסוס 7 (199 דולרים לגרסה הזולה ביותר).


ה-Surface, שהוכרז ביוני האחרון, צפוי לצאת "קרוב למועד ההשקה של חלונות 8", אשר תגיע לחנויות ב-26 באוקטובר. הטאבלט החדש יכלול שתי גרסאות - אחת עם מעבד של אינטל, אשר תריץ גרסה מלאה של מערכת ההפעלה החדשה מבית מיקרוסופט; ואילו השניה עם מעבד ARM, שתריץ גרסה הכוללת רק את הממשק החדש והאפליקציות שלו, ללא תמיכה ביישומי חלונות קלאסיים.


תמחור זול כל כך עשוי להקל על מיקרוסופט את מלאכת ההחדרה של 'חלונות 8' לשוק, ולתרום רבות להצלחה של חנויות התוכן המגיעות עם מערכת ההפעלה החדשה. בו בזמן, מעבר לכך שמדובר יהיה כנראה בהימור כלכלי כביר, צעד שכזה עלול להרגיז מאוד את יצרניות החומרה שמצד אחד קונות ממיקרוסופט את מערכת ההפעלה, ומצד שני תדרשנה להתחרות בחברה בתחום הטאבלטים.

עוד בנושא:

מיקרוסופט החליטה להיכנס לשוק הטאבלטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully