וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם מתחדשת עם שירותי מיפוי

הגרסה החדשה של אינסטגרם תאפשר לכם לסדר את התמונות שלכם על גבי מפה, וכוללת גם מספר חידושי שימושיות

אינסטגרם מתחדשת עם גרסה 3 לאנדרואיד ואייפון, שזמינה כעת להורדה. החידוש הגדול בה – חווית חיפוש תמונות על פי מיקום. מנגנון בשם Photo Maps מאפשר למצוא תמונות חדשות על פי המקום בו צולמו, זאת כשהן מוצגות על גבי מפה. המפה שלכם תהיה פרטית על פי ברירת מחדל, ורק לאחר שתאשרו היא תהפוך לפומבית. את המפות של חבריכם תוכלו למצוא בעמודי הפרופיל שלהם.

אופציית הוספת התמונה למפה מצטרפת לדף העלאת התמונה, ותהיה זמינה גם עבור צילומים אותם כבר העליתם. את אלה תוכלו גם לתייג ידנית אם הם צולמו ללא מידע גיאוגרפי במקור. התיוג לא מסתכם בעיר או מקום, כי אם ניתן יהיה לתייג גם בבתי עסק ומקומות אחרים אותם המפות של גוגל מכירות כבר.

מעבר לכך, שינתה אינסטגרם את דפי הפרופיל של משתמשים, עם דגש רב יותר על הצגת תמונות המשתמש בדף הפרופיל עצמו. הדפים האלה, כמו כל דפי אינסטגרם, ייהנו כעת גם מגלילה אינסופית, במסגרתה השירות טוען כל הזמן את הארכיון, בלי הצורך ללחוץ על הכפתור Load More שהיה קיים עד כה. כל זה, לטענת מפתחי השירות, נעשה במקביל להפיכת השירות למהיר יותר על מכשירים חדשים. ככל הנראה הכוונה היא לכך שהוא מנצל ביעילות רבה יותר מעבדי ליבה כפולה.

עוד בנושא:

החיים של ערים בעולם דרך אינסטגרם
האם אינסטגרם יהיה גם שירות רשת?

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully