וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל סוגרת את מוטורלה מוביליטי ישראל

גוגל החליטה לסגור את הסניף המקומי של חטיבת הסלולר במוטורולה, אותה רכשה לפני שנה. כל 30 עובדי החברה יפוטרו

העיתון "גלובס" מפרסם כי גוגל החליטה לסגור את הסניף המקומי של חטיבת הסלולר במוטורולה. ההחלטה היא חלק ממהלך רחב, במסגרתו מפטרת גוגל כ-4,000 מעובדי מוטורולה מוביליטי אותה רכשה לפני כשנה, וסוגרת את הפעילות בכשליש מ-90 המדינות בהן מוטורולה מוביליטי פועלת. על פי הדיווח, כל 30 העובדים בחברה יפוטרו, ולא יעברו לעבוד בגוגל ישראל. "אנחנו סוגרים את הסניף המקומי, כאשר העובדים לא יישארו בחברה" מסרו במוטורולה מוביליטי ישראל לגלובס.

הרכישה של גוגל את מוטורולה מוביליטי החלה לקרום עור וגידים לפני כשנה, אז החליטה ענקית האינטרנט לרכוש את חטיבת הסלולר במוטורולה ב-12.5 מיליארדי דולרים. לפני מספר חודשים, באביב 2012, אושרה העסקה על ידי גופי ההגבלים העסקיים בכל המדינות בהן גם לגוגל וגם למוטורולה הייתה פעילות, ביניהן ישראל.

ההערכות בשוק הן כי גוגל רכשה את מוטורולה מוביליטי לאו דווקא כדי להיכנס לייצור חומרה, כי אם בזכות אלפי הפטנטים שמגיעים יחד עם החברה. בפטנטים האלה יכולה גוגל להשתמש כדי "להגן" על מערכת ההפעלה הסלולרית שלה, אנדרואיד, מתביעות של חברות כמו אפל. רק בסוף השבוע הגישה מוטורולה מוביליטי את התביעה הראשונה שלה כנגד אפל, בטענה ש"סירי" – העוזרת הוירטואלית של אייפון, מפרה שבעה פטנטים שלה.


עוד בנושא:

- הושלמה עסקת גוגל-מוטורולה מוביליטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully