וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מגיבה לפסק דין אפל-סמסונג: "אין נגיעה לאנדרואיד"

27.8.2012 / 12:18

בתגובה לתוצאות המשפט החשוב אומרת גוגל שבדיקת טענות הפרת הפטנטים תימשך, ושרובן אינן נוגעות לאנדרואיד

זה לקח לה מספר ימים, אבל לבסוף גם גוגל הוציאה תגובה רשמית על פסק הדין במשפט אפל-סמסונג, בו נמצאה האחרונה אשמה בהעתקה וצוותה לשלם פיצויים על סך יותר ממיליארד דולר.

ענקית האינטרנט, שהיא גם יצרנית מערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד - בה משתמשים רבים ממכשירי סמסונג - מסרה ש"בית המשפט לערעורים יבדוק הן את הן טענות ההפרה והן את התקפות של הטענות בנוגע לפטנטים". בהודעה הדגישה גוגל שרוב הטענות "אינן נוגעות לליבת מערכת ההפעלה אנדרואיד", וציינה שחלקן נבדקות מחדש על ידי רשות הפטנטים האמריקאית. "תעשיית המובייל זזה מהר וכל השחקנים - כולל החדשים - בונים על גבי רעיונות שנמצאים בשוק כבר עשורים. אנו עובדים עם השותפים שלנו כדי לספק לצרכן חדשנות ומוצאים שהם יכולים להרשות לעצמם, ואנו לא רוצים שדבר יגביל זאת", נאמר בהודעתה הרשמית של גוגל.

לאחר פסק הדין שניתן בסוף השבוע, מחכים כעת לשלב הבא במשפט הטכנולוגיה החשוב - הערעור. סמסונג תציג בו בשנית את טענתה שעיצוב מכשיריה אינו העתקה של מכשירי אפל ושהדמיון ביניהם נובע ממוסכמות עיצוביות כלליות שאי אפשר לראותן כפטנט, או כפי שניסח זאת במשפט עורך הדין של החברה: "אפל מנסים לרשום פטנט על מלבן עם קצוות מעוגלים".

עוד בנושא:

- בית משפט: סמסונג הפרה פטנטים של אפל
- אפל נגד סמסונג: כרוניקה של משפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully