וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינדל פייר אזל, אמזון תשיק דגם חדש בשבוע הבא

31.8.2012 / 8:52

אמזון מפסיקה לשווק את הדגם הנוכחי של מחשב הלוח המצליח, לקראת השקת דגם חדש שלו. גם קורא אלקטרוני חדש בדרך

ה"קינדל פייר" החדש נמצא מעבר לפינה. אתר The Verge פרסם תמונה שהגיע לידיו של הדור הבא של הטאבלט מבית אמזון, שצפוי להיות מוכרז בשבוע הבא (6 בספטמבר), לאחר שלדברי החברה כל יחידות הדגם הנוכחי נמכרו. לפי The Verge, ייתכנו שני דגמי 'פייר' - אחד בגודל 7 אינץ' (כמו זה הנוכחי) ואחד בגודל 10 אינץ' - דבר שיגדיל את פעילותה של אמזון בתחום הטאבלטים - שעד עכשיו התמקדה ב'מיני טאבלט' - טאבלטים קטנים וזולים. לפי מקור שדיבר עם אנשי האתר, המסגרת של הקינדל פייר החדש גדולה יותר מאשר בדגם הקודם וצדדיו משופעים, "בדומה לטאבלט Xoom של מוטורולה, כך שנוח להחזיק אותו".

עוד מדווח האתר שאמזון מתכננת דגם חדש של הקינדל הרגיל - הקורא האלקטרוני שלה, שצפוי להיות מוכרז לצד הקינדל פייר החדש. נטען כי אמזון תציג דגם גם ניגודיות (קונטרסט) גבוהה יותר, רזולוציה גבוהה, תאורה מובנית וחיי סוללה של חודשיים - גם כאשר משתמשים בתאורה. ייתכן ששם המוצר יהיה "Kindle Paperwhite" ("לבן כנייר").

הקינדל פייר הוא המוצר המצליח ביותר של אמזון עד היום, ולדברי אמזון הוא תפס 22% משוק הטאבלטים בארצות הברית. מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס אמר לאחרונה שהחברה "תציע ללקוחותיה את החומרה, המחירים, שירות הלקוחות, שילוב הפלטפורמות והתוכן - הטובים ביותר".


עוד בנושא:

- דיווח: הדור הבא של קינדל פייר יושק השנה
- קינדל פייר הוא הטאבלט אנדרואיד המוביל בארצות הברית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully