וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג לבלוגרים שהטיסה ל-IFA: קדמו אותנו או תסתדרו בעצמכם

3.9.2012 / 10:00

שני בלוגרים הודיים שהוטסו לתערוכת האלקטרוניקה על חשבון סמסונג הופתעו לגלות שהחברה מצפה מהם לקדם אותה שם

אם אתם בלוגרים טכנולוגיים, וסמסונג מציע לכם לנסוע לאירוע בחו"ל על חשבונה - מוטב שתחשבו פעמיים לפני שאתם קופצים על המציאה. האתר The Next Web מספר על שני בלוגרים הודים כאלו שהוטסו לברלין כדי לסקר את תערוכת האלקטרוניקה IFA, המתקיימת בעיר בימים אלה. למרות שלטענתם הם הבהירו לסמסונג שהם מוכנים לנסוע על חשבונה כדי לסקר את כל התערוכה, לא להתמקד אך ורק במוצריה ולא לעשות עבורה עבודת קידום - החברה ציפתה מהם להיות מעין שגרירים של המותג באירוע ואף ללבוש בגדים עם שמו. ואם לא? שישלמו בעצמם על המלון ויחזרו הביתה על חשבונם.

"הסיפור הזה בלתי יאמן. עשינו את המיטב כדי לאמת עובדות, ושמענו את אותו הסיפור ממספר מקורות, שכולם גם דיווחו על אותו הסיום", נכתב ב-The Next Web. "זה היה ממש הלם. במשך חודש לפני ההגעה הובהר לנו שאנחנו נשלחים ל-IFA כדי לכסות את ההכרזה על גלקסי נוט 2", סיפר הבלוגר ההודי קלינטון ג'ף ל-The Next Web.

מסתבר שכבר בשבועות שלפני הכנס נראו סימני אזהרה. סמסונג ביקשה מהשניים את מידות הבגדים שלהם מבעוד מועד, וכאשר הגיעו לברלין נתנה להם חולצות עם הלוגו שלה וביקשה מהם לאייש את הדוכן שלה במהלך הוועידה ולהראות את מוצריה לעיתונאים. השניים מיהרו לסרב לכך, והוכנסו לשיחה עם איש יחסי ציבור של סמסונג, בה הבהירו את עמדתם. נאמר להם שיש להם זמן חופשי עד שהחברה תגבש החלטה, והם יצאו לשתות קפה.

"אתם יכולים להיות חלק מזה - או להתמודד עם העלויות"

שיחת הטלפון שהגיעה לאחר מכן הייתה מפתיעה: "קיבלנו טלפון מסמסונג הודו בו נאמר: "אתם יכולים להיות חלק מהדבר הזה וללבוש את המדים, או שתצטרכו לקנות את כרטיסי הטיסה הביתה בעצמכם ולהתמודד עם עלויות המלון מהרגע שהשיחה הזאת מסתיימת", סיפר ג'ף. "כמה דקות לאחר מכן קיבלנו עוד שיחה מסמסונג הודו בה נאמר שהטיסה שלנו הביתה ב-6 לחודש בוטלה, ושהם מחזירים אותנו ב-1 לחודש במקום זה. אבל גם זה רק אם נסכים ללבוש לפחות חולצת סמסונג אחת באירוע ההכרזה, ולא נפרסם פוסט על התקרית הזאת. הוא אמר: 'שום דבר מזה לא צריך לצאת מברלין או להגיע להודו'", סיפר הבלוגר.

בסופו של דבר השתתפו הבלוגרים באירוע ההכרזה ואף לבשו בו חולצות של סמסונג, אך לא עמדו בדוכן והציגו את הטלפון. "זכינו במבטים עוינים מבלוגרים אחרים שהופיעו במכנסיים לבנים, נעלי סמסונג וחולצת סמסונג שעמדו לצד המוצר והציגו אותו לעיתונות - ולנו", סיפר ג'ף.

מי שעזרה בסופו של דבר לצמד הבלוגרים היא מתחרתה של סמסונג - נוקיה. החברה נרתמה להמשיך ולארח את הבלוגרים על חשבונה ולהטיסם הביתה. "לכל מי ששאל - אני בסדר, תודה. יש לי מלון וכרטיסים הביתה הודות לנוקיה, שעזרה לי ברגע האחרון", צייץ בטוויטר קלינטון ג'ף. סמסונג, מצידה, טרם הגיבה לטענות.


עוד מ-IFA 2012:

- האם ה'לפטאב' מסוגל להחליף את הלפטופים והטאבלטים?
- Galaxy Note 2: רשמים ראשונים
- סמסונג מציגה: טלוויזיה אחת, שני תכנים שונים
- מצלמת גלקסי: עדיפה על מצלמות הסלולרי
- סמסונג הכריזה על Galaxy Note 2, מצלמה חדשה ומחשבי 'חלונות 8'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully