וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לחווה: זינגה השיקה את 'פארמוויל 2'

6.9.2012 / 8:51

משחק הרשת הפופלרי חוזר בגרסה חדשה עם גרפיקה תלת-ממדית. האם זה מה שיציל את חברת זינגה הקורסת?

האם "שגעון החווה" יחזור? יצרנית המשחקים החברתיים זינגה השיקה אתמול (ד') את "פארמוויל 2", משחק המשך למשחק שלה ששבר בזמנו שיאי פופולריות. ההשקה מתקיימת בזמן שהחברה נמצאת במצב קשה - לאחר ששווי מנייתה צנח ביותר מ-70% בחצי השנה האחרונה.

זינגה מקווה שפארמוויל 2 ייצג את הדור השני של משחקי הרשת. בניגוד לקודמו, יש לו גרפיקה עשירה ותלת מימדית, שהיא תוצאה של שימוש בטכנולוגיית פלאש בגרסה 11, והוא מתיימר לסחוף את המשתמש אל תוך עולמו הווירטואלי בעזרת מראהו הריאליסטי יותר. משימות הגינון בחווה הן יותר מחוברות אחד לשניה מאשר במשחק המקורי וחלקן קלות יותר מאשר בו. השחקנים יכולים כעת לייצר אינטראקציה עם חיות מצוירות ולהאכילן. המשחק גם הופך לחברתי עוד יותר - כאשר ניתן לשתף בו פעולה עם "חוואים" אחרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שואף לספק מראה ריאליסטי יותר. פארמוויל 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

שינויים אלו, ורבים אחרים, נעשו בעקבות פידבק של משתמשים. "המטרה שלנו הייתה ליצור חוויית חווה חדשה שמנצלת את הטכנולוגיה ואת מה שלמדנו בשנתיים האחרונות. פארמוויל 2 הוא לא ממש המשך, הוא יותר ניסיון לדמיין מחדש את חוויית החווה הדיגיטלית. רצינו ליצור חוויה שתחזיר שחקנים שהפסיקו לשחק בפארמוויל", אמר טים לטורנו, סגן נשיא בזינגה.

בשלב הראשון ניתן לשחק במשחק בפייסבוק ובאתר זינגה, אך לא במכשירים ניידים - החלטה שגרמה לאנליסטים להרים גבה, לאור העובדה שהגאות בשוק הסמארטפונים והטאבלטים היא מהסיבות לנפילתה של זינגה. פארמוויל הראשון, שיצא ב-2009, עדיין זוכה ל-18.2 מיליון שחקנים בחודש, אך בשיאו שיחקו בו 83 מיליון שחקנים בחודש. "פארמוויל המקורי הוא עדיין עסק משגשג, ונמשיך להפעיל אותו ולתמוך בו", אמר לטורנו. משחקי זינגה יחדיו מושכים כיום 300 מיליון שחקנים כל חודש.


עוד בנושא:

- פארמוויל 2 בדרך, עם מימד נוסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully