וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל השיקה את אפליקציית YouTube הרשמית

11.9.2012 / 15:40

גוגל מציגה גרסה חדשה של אפליקציית שירות הווידאו שלה, לקראת השקת iOS6, שתביא לסיום שיתוף הפעולה עם אפל

מספר חודשים לאחר שנודע שאפליקציית יוטיוב הרשמית לא תיכלל בגרסה 6 של מערכת ההפעלה iOS מבית אפל - משיקה גוגל אפליקציית אייפון חדשה ועצמאית. האפליקציה משתמשת בקו העיצובי של אפליקציית גוגל פלוס והיא מהירה יותר מקודמתה.

כאשר האפליקציה מופעלת - היא מציגה בתחילה קטעי וידאו מומלצים. כדי להגיע לתפריטים שלה יש ללחוץ על סימן השורות בחלק העליון והשמאלי שלה, או פשוט לעשות תנועת Swipe (הזזה) משמאל לימין. שם יכול המשתמש לבצע פעולת Login, לשנות הגדרות ולבחור בין קטגוריות סרטוני הווידאו השונות. כאשר עושה המשתמש חיפוש על שם מסוים - הוא מקבל את סרטוני הווידאו הפופולריים ביותר תחת שם זה, וכן ניתנת לו בחירה לעבור בין מצב סרטונים למצב ערוצים. כפתור הגדרות במסך זה מאפשר לשנות את הפרמטרים של החיפוש. סרטון הווידאו הנבחר לניגון מוצג במסך חלקי, כאשר מתחתיו פרטי הסרטון. כדי לראות את הסרטון במצב מלא יש להטות את המכשיר למצב מאוזן. כפתור שיתוף התוכן (Share) מתמזג עם האפשרויות המובנות של iOS ומאפשר לפרסם את הסרטון ברשתות החברתיות הבולטות: פייסבוק, טוויטר וכמובן גוגל פלוס (שהכפתור שלה נמצא בראש הרשימה).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשק מחודש, עבודה מהירה יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי גוגל, האפליקציה החדשה נותנת למשתמשים גישה לתוכן שלא היה זמין בגרסה הקודמת, הכולל קליפים, תוכניות טלוויזיה וסרטים הזמינים בחנות Google Play שלה. עוד בניגוד לאפליקציה הקודמת - בגרסה החדשה יש מודעות פרסומת. "האפליקציה נבנתה על ידי מהנדסי יוטיוב כדי לספק למשתמשים את חוויית המובייל הטובה ביותר", נכתב בפוסט שפורסם בבלוג יוטיוב הרשמי.

האפליקציה זמינה בחנות ההורדות למכשירי אייפון ואייפוד, אך גרסה חדשה לאייפד עדיין לא הושקה. לדברי גוגל, היא תושק בקרוב.


עוד בנושא:

- יוטיוב נפרד מהאייפון בסתיו הקרוב

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully