וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב החדשה והמשופרת

14.9.2012 / 10:45

יוטיוב החדשה והמשופרת, האפליקציה שתמצא לכם טיסות בזול, לעשות מצגת מאינסטגרם ומה שרית חדד עושה באייפון?

Youtube: אותה הגברת בשינוי אדרת

אפליקציית יוטיוב היא כל-כך Must באייפון שלכם, שהיא פשוט מגיעה כבר מותקנת עליו. אבל זה הולך להשתנות בגרסה 6 של iOS שתצא בקרוב, ותסיים את הסכם שיתוף הפעולה של גוגל ואפל.

כדי להקדים תרופה למכה השיקה השבוע גוגל אפליקציית יוטיוב חדש לאייפון, מהסוג שצריך ממש להוריד ולהתקין. על הדרך היא שיפרה את הממשק והמהירות והוסיפה פונקציות נוספות. חובת התקנה ללא ספק.

מחיר: חינם
להורדה

חו"ליו: לטוס לחו"ל בזול

עונת החגים בפתח ואיתה נסיעותיהם של כל המוני בית ישראל לחו"ל. בהתאם לביקוש הגדול - גם המחירים עולים, ולמצוא דיל משתלם הופך למשימה קשה מאוד.

אפליקציית חו"ליו מנסה לשנות את זה, לפחות עבור מי שמוכן לקנות כרטיס ולטוס ברגע האחרון. לא רק בדקה ה-90, אלא בדקה ה-91. חו"ליו מחוברת און ליין לספקי הטיסות ושולחת לאייפון הודעה לגבי הטיסות הרלוונטיות לבחירות וליעדים המועדפים, כפי שהוגדרו על ידי המשתמש - מספר שעות לפני ההמראה ובמחיר הנמוך בעשרות אחוזים ממחירי השוק. לאפליקציה יש שעות פעילות: היא נפתחת בשעה 22:00 בלילה ומציעה טיסות ליום המחרת. תהליך ההזמנה כולו מבוצע באפליקציה ולא מצריך אישור טלפוני.

מחיר: חינם
להורדה

My Instastory: לעשות מצגת שקופיות מהאינסטגרם

My Instastory מצטרפת לשורת האפליקציות ש"מתעלקות" על אינסטגרם ומשתמשות בה כדי להוסיף לתמונות המשתמשים טוויסט משלהם.

במקרה הזה, מדובר ביכולת לבחור 12 תמונות מהרפרטואר האינסטגרמי (למה דווקא משם ולא היישר מתיקיית התמונות של האייפון? לא ברור) ולהפוך אותן למעין מצגת שקופיות עם מוסיקת רקע (הניתנת לבחירה ממחר של כמה עשרות שירים הכלולים באפליקציה).

ניתן לבחור אחד משלושה אפקטים עבור החיבור בין התמונות (זום, מעבר או התמוססות - דיסולב), לראות איך זה יצא ולהעלות את זה כלינק לפייסבוק או טוויטר. בסיסי ופשוט לשימוש, וקצת רחוק מהיומרה 'לספר סיפור'. אבלכלי יעיל אם אתם רוצים, כאמור, לעשות מצגת מהתמונות שלכם.

מחיר: חינם
להורדה

MUSaIC: לוק חדש לתיקיית המוסיקה

MUSaIC היא אפליקציה שממציאה מחדש את תיקיית המוסיקה שלכם - או לפחות מפרשת אותה מחדש. היא מתלבשת עליה, מציגה במסך הפתיחה שלה בתפזורת את עטיפות האלבומים שיושבים לכם באייפון ומספקת דרך יותר מושכת ויזואלית להתבונן עליהם, בחור מתוכם ולהאזין להם.

לחיצה על תמונת עטיפת האלבום מביאה אותה קדימה ומאפשרת לנגן אותו - אך לא מסתפקת בזה. היא גם מציגה אלבומים נוספים של אותו האמן (אותם היה אפשר גם לרכוש בעוד לחיצת כפתור - אם לא היינו בישראל) ואפילו תמונות שלו מגוגל.

הכל נעשה בצורה אינטואיטיבית ובלי כפתורים, כאשר ניתן גם להגדיר דברים כמו ניעור המכשיר כדי להכניסו למצב Shuffle ועוד כל מני טריקים חמודים.

מחיר:1.99 דולר
להורדה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שרית חדד: כל השירים באפליקציה אחת

בשביל להאזין למוסיקה של שרית חדד לא צריך להשתמש ב-MUSaIC. הזמרת השיקה לאחרונה אפליקציה משלה, הכולל את כל 20 האלבומים שלה, בתוכם להיטים כ"הייתי בגן עדן" , "ניצוץ החיים" "כשהלב בוכה" ו"מקודשת".

ניתן גם לבנות פלייליסטים לפי טעמכם האישי ולשתף אותם. דרך האפליקציה ניתן להיכנס גם לערוץ היוטיוב הרשמי של הזמרת, לדף האמן שלה בפייסבוק ולצפות בתמונותיה.

מחיר: חינם
להורדה

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully