וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו חשפה את ה-Wii U

14.9.2012 / 11:30

הדור הבא של קונסולת המשחקים של נינטנדו יכלול בקר GamePad עם מסך, יתמוך ב-HD ויזרים מידע לשני מסכים שונים

דניס ויטצ'בסקי

[ סרטון הווידאו מתצוגת המכשיר בתערוכת E3, יוני 2012 ]

בנובמבר היא כבר תהיה כאן. חברת נינטנדו חשפה אתמול (ה') במסיבת עיתונאים שנערכה בניו-יורק את כל פרטי ההשקה של קונסולת הדור הבא שלה - ה-Wii U. הקונסולה תצא לשוק ב-18.11, ומחירה ינוע בין 299 ל-349 דולרים. לאירופה היא תגיע מעט מאוחר יותר - ב-30.11.

ה-Wii U צפוייה לכלול שיפורי חומרה רבים על פני קונסולת ה-Wii הנוכחית של החברה. הגימיק המרכזי שלה הוא בקר ה-GamePad, מעין שילוב של בקר משחקים סטנדרטי וטאבלט. הבקר יכלול מסך מגע בגודל 6 אינץ', בנוסף לכפתורי שליטה פיזיים. הקונסולה תתמוך בתצוגת Full HD, וב"הזרמה" של מידע לשני מסכים שונים בו זמנית - מה שיאפשר לה להעביר תמונה אחת לטלוויזיה ותמונה נוספת לבקר במקביל - ובכך לאפשר לגיימרים ליהנות ממסך נוסף.

מי שירצה לרכוש את הקונסולה יוכל לבחור באחת מבין שתי ערכות שונות: הערכה הבסיסית תכלול את הקונסולה בצבע לבן, את בקר ה-GamePad, חיבורים לחשמל, כבל HDMI, זכרון פנימי של 8 גיגה, וסנסור שיתחבר לקונסולה ויאפשר להשתמש בבקרי ה-Wii הקיימים, בהם הקונסולה תומכת. מחירה יהיה 299 דולרים.

הערכה היקרה יותר תכלול את הקונסולה, את בקר ה-GamePad, חיבורי חשמל חשמל, כבל HDMI, סנסור, זכרון פנימי של 32 גיגה, מעמדים לקונסולה ולבקר ועותק של Nintendo Land (אוסף של מיני משחקים שמדגים את יכולות הקונסולה החדשה). בנוסף, גירסת הפרימיום תגיע עם שירות אונליין ייחודי, שיעניק לגיימרים נקודות על כל רכישה דיגיטלית שיעשו דרך החנות המובנית בקונסולה. את הנקודות ניתן יהיה לנצל במועד מאוחר יותר, לרכישת משחקים חדשים. מחיר הערכה הזאת יהיה 349 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבחירה: שתי ערכות שונות/מערכת וואלה!, צילום מסך

Bayonetta 2: בלעדי לקונסולת ה-Wii U

באופן מפתיע למדי, נינטנדו תשיק את ה-Wii U בארה"ב כמעט חודש שלם לפני ההשקה היפנית של המכשיר, שצפוייה להתרחש רק ב-8.12. הסיבה נעוצה בכך שנינטנדו מעוניינת לשחרר את הקונסולה קרוב כמה שיותר לחג ההודיה האמריקאי, שאחריו מתחילה "עונת השופינג" לקראת חג המולד.

בנוסף לחשיפת המחיר ותאריך היציאה, נינטנדו הציגה במהלך מסיבת העיתונאים משחקים שונים שצפויים לצאת בסמוך להשקת הקונסולה. בין המשחקים שהוצגו היו משחקונים של Metroid ו-Pikmin שיכללו באוסף המשחקונים Nintendo Land, מצבי משחק חדשים במשחק הדו-ממדי הבא של מריו, New Super Mario Bros. U, ו-Lego City Undercover - משחק הלגו המסקרן שנראה כמו שילוב של משחק ילדים מסורתי לבין משחקי סדרת GTA.

חברת המשחקים Activision הגיעה גם היא למסיבת העיתונאים, וסיפרה כי היא מתכוונת לתמוך בקונסולת ה-Wii U מיומה הראשון בחנויות. נציג מטעם Activision הציג מגוון כותרים שיהיו זמינים לקונסולה החדשה, ביניהם Skylanders, Wipeout, ג'יימס-בונד ורובוטריקים. הקונסולה של נינטנדו תקבל גם גירסה משלה ל-Call of Duty: Black Ops 2, המשחק הבא בסדרת משחקי הפעולה המצליחה ביותר בעולם.

באירוע אף נחשף Bayonetta 2, ההמשך למשחק הפעולה היפני. המשחק המקורי יצא בזמנו לקונסולות הפלייסטיישן 3 וה-Xbox 360 - אך משחק ההמשך שלו יהיה בלעדי לקונסולת ה-Wii U, ויופץ על ידי נינטנדו עצמה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

גם לנינטנדו יהיה VOD

כמו כן, הכריזה החברה על שירות בידור בשם Nintendo TVii, שיספק לבעלי הקונסולה גישה לשירותי למגוון תכני טלוויזיה, קולנוע וספורט. השירות יתממשק הן לשירותי הזרמת מדיה קיימים (כגון נטפליקס ו-Hulu) והן לממירים מקליטים שקיימים כבר בבתי הצרכנים, ויאפשר חיפוש פשוט של תכנים ספציפיים באמצעות מסך המגע שעל בקר המשחק.

ה-Wii U צפוייה להיות היריה הראשונה של דור הקונסולות הבא, שכן בשלב זה סוני ומיקרוסופט עדיין לא הכריזו על הקונסולות הבאות שלהן, והן לא צפויות לעשות זאת בשנה הנוכחית. עם זאת, המפרט הטכני של הקונסולה של נינטנדו (שלא נחשף במלואו) צפוי להיות דומה מאוד לזה של הקונסולות הנוכחיות, ולא להוות קפיצה טכנית משמעותית על פני הפלייסטיישן 3 וה-Xbox 360.


עוד בנושא:

- E3: נינטנדו הציגה את קונסולת Wiiu - כוללת שלט עם מסך מגע מובנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully