וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפד מיני: אולי ב-23 באוקטובר?

אחרי שהשמועות על השקת אייפד מיני ב-17 באוקטובר התבררו כלא נכונות, שמועה נוספת נזרקת לאוויר: אירוע ב-23 באוקטובר

האם אפל עדיין עומדת לחשוף גרסה מוקטנת יותר של טאבלט ה-iPad במהלך חודש אוקטובר? מבול של שמועות אשר דיברו על השקה אפשרית ב-17 באוקטובר ושליחת הזמנות ב-10 באוקטובר התברר כלא נכון, אך בבלוג הטכנולוגיה All Things D של הוול סטריט ג'ורנל מדווחים כי באפל בכל זאת מתכננים לחשוף את האייפד מיני (גם השם הזה הוא שמועה, יש לזכור), והחשיפה הזו תתרחש ב-23 באוקטובר.


ב-All Things D לא יודעים להגיד היכן תתרחש ההשקה, ומתי המכשיר צפוי יהיה להגיע לשוק, אך השמועה החדשה כוללת כמה מאפיינים לא שגרתיים להשקה של אפל. קודם כל, התאריך עליו מצביע הבלוג - הנחשב, יש לומר, לאחד האמינים ביותר ברשת - הינו יום שלישי, ולא יום רביעי כפי שנהוג באפל. שנית, מדובר בתאריך שהינו רק שלושה ימים לפני השקת מערכת ההפעלה Windows 8 וטאבלט ה-Surface של של מיקרוסופט. בעבר, אפל לא רצתה לחלוק מחזורי חדשות ואור זרקורים עם מתחרותיה, בייחוד אם מאמינים לכך שמיקרוסופט עתידה להשקיע כמיליארד דולרים בשיווק מערכת ההפעלה והמוצרים הנלווים שלה - שמועה שעלתה גם היא בימים האחרונים.

ההערכה של All Things D היא שאפל לא תערוך אירוע גדול, אלא תעדיף לעשות אירוע קטן עם מספר מועט של עיתונאים, בדומה למה שדווקא מיקרוסופט עשתה כשהשיקה את ה-Surface. סיבה אפשרית לכך היא שאפל כבר ארגנה אירוע מאסיבי, בדיוק לפני חודש, ומעטים הם הסיכויים כי תצליח להרים הפקה גדולה נוספת.

מנגד, ב-Cnet מדווחים, בהתבסס על Digitimes הסיני (הלא מאוד אמין, יש לומר) כי אפל מתקשה לעמוד בקצב הייצור של המכשיר החדש, מה שעשוי לדחות את ההשקה לאחרי אוקטובר.

עוד בנושא:
השמועה הקודמת: לא נכונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully