וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ספיידרמן מגיע ל-Wii U

איש העכביש מגיע לקונסולה החדשה של נינטנדו באביב הבא, כחלק משדרוג של משחקים קיימים עבור ה-Wii U

ספיידרמן המופלא יגיע גם ל-Wii U, באביב הבא, ועם כל חבילות ההרחבה שהושקו לגרסאות הפלייסטיישן 3 והאקס-בוקס 360. חברת Beenox, שפיתחה את המשחק, הכריזה על כך היום (א') במהלך כנס הקומיק קון של ניו יורק. יחד עם המשחק המלא, יקבלו המשתמשים ארבע חבילות הרחבה, ביניהן אחת שמאפשרת לכם לשחק בתור סטאן לי - האיש שיצר את ספיידרמן לפני חמישים שנה.

מדובר בעוד תוספת לליין משחקים חדשים-ישנים שיגיעו לקונסולה החדשה של נינטנדו, הראשונה בדור השמיני של קונסולות ביתיות, אשר עתידה להיות מושקת במהלך חודש נובמבר הקרוב. כמו ספיידרמן, כך גם משחקים כמו Ninja Gaiden 3 ,Mass Effect 3 ו-Batman: Arkham city, שכבר הגיעו לחנויות לקונסולות הקיימות, יושקו מחדש בגרסה שתאפשר שימוש בבקר החדשני של ה-Wii U.

נזכיר כי הקונסולה החדשה מבית נינטנדו, שהוכרזה בשנה שעברה והוצגה השנה לעיתונאים במהלך תערוכת E3, כוללת שלט שבמרכזו מסך מגע גדול - 6.2 אינץ' גודלו. הקונסולה תושק ב-18 בנובמבר בארה"ב, וב-30 בנובמבר ברחבי אירופה, כשמחירה עומד על 300 דולרים לגרסה הבסיסית ו-350 דולרים לגרסת פרימיום (שתכלול גם מנוי לשירות הפרימיום של נינטנדו, 32 גיגה של שטח אחסון, משחק Nintendo Land ומעמד עבור הקונסולה והשלט). כמו כל הקונסולות של נינטנדו, גם Wii U לא צפויה להגיע לישראל באופן רשמי, כי אם רק דרך יבואנים פרטיים.

Wii U: רשמים ראשונים של וואלה! TECH

  • עוד באותו נושא:
  • ספיידרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully