וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט רוצה שתתלהבו מהטאבלט שלה

הפרסומת הראשונה לטאבלט החדש של מיקרוסופט, Surface, הגיעה לטלוויזיה בארה"ב. אין מידע קונקרטי, יש רקדנים ואווירה

מיקרוסופט מתחילה את הקמפיין השיווקי של Surface - הטאבלט החדש שלה, שעומד להגיע לחנויות בארה"ב ב-26 באוקטובר, עם פרסומת טלוויזיה צבעונית בשם The Surface Movement. הפרסומת, שמצטרפת אל הפרסומת הראשונה של "חלונות 8" אשר הושקה אתמול, היא התחלה קמפיין מאסיבי שמוערך בכ-400 מיליוני דולרים על ידי אנליסטים. הפרסומת הראשונה של הסרפס מתמקדת בכיסוי-המקלדת של הטאבלט, ולא בדיוק מנסה להסביר לאנשים מה זה הטאבלט החדש הזה שהם רואים - רק להלהיב אותם.

למרות שההשקה של Surface תיערך בעוד 10 ימים, מיקרוסופט עדיין לא מוכנה לחשוף את המחיר לגרסת המכשיר שתגיע ב-26 בחודש, כמו גם לגרסה שצפויה להגיע מספר חודשים לאחר מכן. הראשונה, שנועדה להתחרות באייפד, מגיעה עם מעבד שלא מאפשר לה להריץ יישומי חלונות קלאסיים ועם גרסה מיוחדת של מערכת ההפעלה "חלונות 8" שמתמקדת באפליקציות. השניה - שאמורה להיות יקרה יותר - היא טאבלט "מלא", אשר נועד להתחרות בלפטופים.

במועד ההכרזה על Surface, אמר מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר כי המחירים של שני הטאבלטים
יהיו "תחרותיים", אך גל שמועות שמתפשט אודות הגרסה הזולה של הטאבלט גורס כי מיקרוסופט תנסה להתחרות לא רק באייפד שעולה כ-500 דולרים אלא גם בנקסוס 7 של גוגל שעולה 200 דולרים. לא ברור עדיין מתי יושק Surface בישראל.

עוד בנושא:

האם ה-Surface יעלה רק 200 דולרים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully