וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי Note 2: מהיום בישראל

טלפון הדגל הענקי של סמסונג, Galaxy Note 2, מושק בישראל. בשלב ראשון, יימכר הטלפון דרך אתר האינטרנט של סאני

סמסונג ישראל משיקה את הגלקסי Note 2, בעצמה, בלי רשתות סלולריות. החברה הודיעה הבוקר (ג') כי היא תשיק כבר היום את הטלפון הסלולרי החדש מבית סמסונג, שהשקתו העולמית החלה ב-1 באוקטובר. 100 הראשונים שיקנו את המכשיר, אשר יימכר החל מ-16:00, יוכלו לקבל אותו ב-3,499 ¤. לאחר מכן, יעמוד מחירו על 3,999 ¤, אותם ניתן לחלק ל-24 תשלומים. המבצע יתקיים בחנות המקוונת של סאני.

ה-Note 2 הינו המכשיר הראשון שמגיע לישראל כשהוא מצוייד במערכת ההפעלה אנדרואיד 4.1 (ג'לי בין). מדובר בהכלאה בין טלפון לבין טאבלט – מכשיר עם מסך בגודל 5.5 אינץ', שמגיע עם עט מגע. כדי שהעט יעבוד טוב, כולל ה-Note 2 שכבת מגע מיוחדת של חברת Wacom, אשר בדור הנוכחי של המכשיר מסוגלת לזהות 1024 רמות לחץ שונות. מעבר לכך, כולל הטלפון מעבד ארבע ליבות של סמסונג, 2 גיגהבייט זכרון וסוללת ענק בנפח 3,100 מיליאמפר/שעה, מצלמת 8 מגהפיקסל אחורית וממשק ייעודי של סמסונג בשם Touchwiz.

הגלקסי נוט 2 הוא ממשיך דרכו של אחד הטלפונים המצליחים ביותר שסמסונג הביאה לשוק בשנה שעברה. חרף ביקורות פושרות, נמכרו יותר מ-10 מיליוני יחידות של ה-Note הראשון במהלך השנה החולפת, והמכשיר נחל הצלחה מתונה גם בישראל.

לרשמים הראשונים של וואלה! TECH מהגלקסי Note 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully