וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקסוס הבא: כנראה ב-29 באוקטובר

גוגל שלחה הזמנות לאירוע עיתונאים ב-29 באוקטובר. ככל הנראה תשיק לפחות טלפון נקסוס אחד, אולי יותר

לא רק אפל ומיקרוסופט, גם גוגל תשיק מוצר שדבר קיומו ידוע כבר חודשים. החברה שלחה לעיתונאים בארה"ב הזמנה לאירוע שייערך בניו יורק ב-29 באוקטובר, כשכל מה שהיא מוכנה לכתוב בהזמנה הוא שמדובר באירוע אנדרואיד. אך מכיוון שמדובר בסוד הכי פחות שמור של גוגל, ניתן להעריך כי מדובר בהשקה לטלפון הנקסוס החדש של החברה, שמיוצר על ידי LG ונחשף בהדלפות מפורטות בחודש האחרון. על פי ההדלפות האלה, מדובר בטלפון עם מעבד בעל ארבע ליבות, 2 גיגהבייט של זכרון, מצלמת 8 מגהפיקסל ומסך בגודל 4.7 אינץ'.

השאלה המעניינת יותר היא האם מלבד הנקסוס החדש, וככל הנראה גם גרסה חדשה לאנדרואיד (4.2), תשיק גוגל עוד דבר מה באירוע. לפני מספר חודשים, צצה לראשונה השמועה על כך שהחברה מתכננת להשיק השנה לא טלפון נקסוס אחד, כי אם ליין שלם של מכשירי נקסוס מחברות שונות. נזכיר כי באופן היסטורי, מדובר במכשירים אותם גוגל לא מייצרת בעצמה, אך עובדת עם היצרנית על מנת להפוך את הטלפונים (ובמקרה של אסוס, טאבלט) למכשירי דגל של אנדרואיד. עד היום, בחרה גוגל לעבוד עם HTC על טלפון הנקסוס הראשון, ועם סמסונג על שני הטלפונים הבאים.

שמועה נוספת, אך טריה יותר, מתייחסת אל האפשרות שגוגל, אשר השיקה לא מכבר עם אסוס את נקסוס 7 במחיר של 200-250 דולרים (בהתאם לגרסה), תשיק גםטאבלט זול במחיר 99$. עם זאת, מדובר בדיווח של Digitimes - העיתון הסיני שידוע לשמצה בדיווחים לא מדוייקים בעליל.

מה שבטוח, זה שההכרזה של גוגל הופכת את השבועיים הקרובים לעמוסים מאוד בהשקות. בהתחלה תהיה זו אפל, שתכריז ב-23 באוקטובר על משהו שהינו כנראה מיני-אייפד (כמו גם מק מיני ומקבוק פרו חדשים, אולי); לאחר מכן תהיה זו מיקרוסופט, שתשיק ב-26 באוקטובר הן את "חלונות 8" והן את טאבלט ה-Surface שלה. ואילו ב-29 בחודש, במקביל להשקה של גוגל, תשיק מיקרוסופט את מערכת ההפעלה הסלולרית החדשה Windows Phone 8.

עוד בנושא:

נקסוס 7 מגיע לארץ
גוגל השיקה את אנדרואיד 4.1

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully