וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תסיר את כלי השאלות

21.10.2012 / 15:00

כלי השאלות שהושק ב-2010 יוסר מהרשת החברתית, לאחר שלא זכה לפופולריות המצופה

פייסבוק עומדת לבטל את שירות השאלות שלה - Facebook Questions, זאת לאחר שנכשל בנסיונו להפוך לכלי פופולרי בקרב גולשיה. החברה אישרה רשמית שהיא מתכוננת להסיר מעמודי המשתמשים הרשת החברתית את השירות, שהושק ביולי 2010. עם זאת, הפונקציה תישאר זמנים ב'עמודי לייק' ובעמודי קבוצות.

כאשר הושק השירות היה נראה כי שאלות הן כלי רשת שצפוי להיות מרכזי - בין השאר בזכות אתר Quora, שהוקם על ידי שני יוצאי פייסבוק. בעוד שהשירות שלהם נחל הצלחה מסוימת, משתמשי פייסבוק לא קידמו את השירות המקביל בזרועות פתוחות, ובמקום בסיס ידע לשאלות מהותיות השתמשו בו - כצפוי, יש לומר - לשאלות יותר נקודתיות, נוסח "לאיזה סרט עדיף לי ללכת". גם שימוש באופן זה לא היה ניכר, ורוב המשתמשים לא טרחו לשאול את חבריהם שאלות, למרות שכפתור השאלות ניצב במקום של כבוד - מעל לשורת כתיבת הסטטוס, לצד שתי אפשרויות אחרות בלבד: כתיבת טקסט ופרסום תמונה

בהתאם לכך, צמצמה פייסבוק בחודשים האחרונים את הנראות של כלי השאלות, ואף הסירה אותו מהתפריט בצד השמאלי של מסך פיד המשתמש. כעת, כאמור, היא מאשרת שבימים הקרובים תסיר אותו. לדברי החברה - ברצונה להתמקד בנושאים אחרים כעת, כאשר ההערכות הן שהיא תנסה לענות על שאלות גולשיה לא דרך כלי ייעודי מסוג זה - אלא על ידי שיפור יכולות החיפוש ברשת החברתית.


עוד בנושא:

- לפייסבוק יש שאלה חדשה

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully