וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פייסבוק תשנה את הטיימליין

1.11.2012 / 11:10

בעקבות תלונות המשתמשים תשנה פייסבוק את הטיימליין ותיצור טור אחד לפוסטים בלבד וטור אחר וקטן יותר לכל השאר

פייסבוק תשנה את הטיימליין שלה? לפי דיווחים חדשים, החברה בוחנת אפשרות להוריד את מספר הטורים המשמשים עבור פוסטים משניים לאחד בלבד. התצוגה תישאר כזו של שני טורים, אך אחד מהם יכלול את הפרסומים של המשתמש (סטטוסים וכדומה) והשני את כל השאר - רשימת החברים, תמונות, מקומות וכדומה. הטור שיכלול את הסטטוסים יורחב על חשבון הטור השני.

אתר Inside Facebook שחשף את השינוי המתוכנן, מדווח שכך מתכננת פייסבוק להיענות לביקורת הגולשים בגין חוסר הנוחות הקיימת בגלישה בה שני הטורים מכילים פוסטים של המשתמש. גולשים רבים התלוננו על המורכבות וחוסר הארגון של הפוסטים, שקופצים מטור לטור. פייסבוק אף הסכימה להגיב לפניות עיתונאים בנושא, ומסרה להם ש"מדובר בעיצוב חדש שפייסבוק בוחנת על אחוז קטן של אנשים, במטרה להפוך את הניווט בטיים-ליין לקל יותר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נבחן על אחוז קטן של אנשים. הטיימליין החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטיימליין של פייסבוק נחשף בספטמבר 2011. "זה כיף וקל למלא את הטיימליין שלכם", הבטיח אז מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג. "כך תוכלו לספר את כל סיפור חייכם בדף אחד. המשתמש הוא זה שמחליט מה נכנס לשם. יש לכם שליטה מלאה על מה שיופיע בטיימליין". פייסבוק הטמיעה אותו בהדרגה והוא נכנס לשימוש בקרב כל גולשי הרשת החברתית בתחילת 2012.


עוד בנושא:

- כל מה שצריך לדעת על הטיימליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully