וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים דוטקום חושף סטארט-אפ חדש: אתר הורדות מוצפן

1.11.2012 / 16:54

מייסד מגה אפלואד חשף את אתר ההורדות החדש שהוא מתכנן, שצפוי לעלות לאוויר עוד כחודשיים - ביום השנה להיעצרו

קים דוטקום לא שוקט על השמרים. מייסד אתר מגה אפלואד, שנמצא בימים אלה בסערה משפטית הנוגעת לחוקיות האתר, הודיע אמש (ד') על הכתובת בה יפעל שירות ההורדות החדש שהוא מתכנן: Me.ga.

בשלב זה כבר קיים אתר באוויר (שמפנה לכתובת מפנה לכתובת Kim.com/mega), המזמין משתמשים להירשם אליו ולקבל הודעה עם פתיחתו, ומשקיעים - להשקיע בו. שרתי האתר יהיו חייבים להיות מחוץ לתחום ארצות הברית, בשל חוקי זכויות היוצרים במדינה, ודוטקום צייץ בטוויטר שהוא רוצה חוות שרתים עם לפחות 60 שרתים מהשורה הראשונה. עוד הוא מעוניין שהשירות יהיה חינמי "ככל האפשר". לדברי דוטקום בטוויטר, עם היוודע על כתובת האתר החלה תנועה ערה לכיוונו - שגרמה לעומסים שהקשו על פעולת האתר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תאריך השקה סמלי

אתר Me.ga צפוי להיות מושק ב-20 בינואר 2013 - יום השנה לסגירת מגה אפלואד ומעצרו של קים דוטקום בגין הפרת זכויות יוצרים. לפי המפורט באתר הקיים, העברת המידע (העלאה והורדה) תהיה בשיטה מוצפנת דרך הדפדפן. "אתם מחזיקים את המפתחות למה שיאוחסן בענן המחשוב, לא אנחנו" מבטיח הכתוב באתר. "תהיה מערכת ענן אמיתית בקצות אצבעותיכם, כולל שילוב חשבונות ושיתוף מקוון קל".

דוטקום מבטיח גם לשחרר לציבור ממשק פיתוח כדי לייצר אקו-סיסטמה עבור השירות בעזרת מפתחי צד-שלישי שיטמיעו אותו בכלי רשת אחרים ויוכלו לפתח עבורו תוספים.


עוד בנושא:

- מיזם חדש לקים דוטקום: Mega

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully