וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפד מיני הושק - ללא תורים והיסטריה

4.11.2012 / 11:52

הטאבלט המוקטן של אפל לא קודם בהיסטריה, אך מכירותיו סבירות והביקורות משבחות. צפו בגלריית תמונות מההשקה

המולה, תורים ארוכים ומכשירים שנחטפים מהמדפים ואוזלים במהירות? לא הפעם. האייפד מיני, המוצר החדש מבית אפל, החל להימכר בחנויות החברה במדינות שונות בעולם ביום שישי האחרון - אך לא זכה להיסטריה המוכרת מהשקות קודמות של החברה. אנליסטים העריכו שמהאייפד מיני יימכרו בין מיליון למיליון וחצי מכשירים בסוף השבוע הראשון להשקתו, ולמרות שהמכירות בסך הכל היו נאות - מסתמן כי הן לא מתקרבות ליעד זה. אמנם בחנויות שונות היו תורים עם פתיחת המכירה, אך אלו היו קצרים מהתורים שניתן לראות כאשר משיקה אפל אייפון חדש, או אפילו דור חדש של אייפד בגודל מלא.

אייפד מיני. AP
תורים קצרים מהרגיל/AP

ייתכן והסיבה היא שהאייפד מיני אינו מוצר מעניין במיוחד - שכן למעשה מדובר במוצר קיים ומוכר היטב שרק הוקטן פיזית. ייתכן גם שרבים מהמתעניינים בו הזמינו אותו כבר דרך האינטרנט, או שהלקוחות מעוניינים דווקא בדגם עם הקישוריות הסלולרית - שעדיין לא הושק.

כך או כך, יכולה אפל להתנחם בביקורות מחמיאות המתפרסמות על הטאבלט החדש בשבוע האחרון. המבקרים משבחיםם את מראהו, איכות הבניה שלו, איכות התצוגה (למרות שאין לו רזולוציה גבוהה) וזמן הסוללה.

אייפד מיני. AP
"שווה את מחיר הפרימיום". אייפד מיני/AP

"איכות בניה מעולה, קל מאוד, מסך גדול, תצוגת טקסט מצוינת, מבחן גדול של אפליקציות ותוכן, התקנה קלה ומבחר רחב של אביזרים", סיכם צ'רלס ארתור בגרדיאן הבריטי. "המיני נותן את כל הטוב של האייפד בגודל נוח יותר, וזה נהדר", כתב דייויד פוג בניו-יורק טיימס. "האייפד מיני זוכה בתואר 'הטאבלט הקטן הטוב ביותר', קבע ג'וש טופולסקי ב-The Verge. "אני מעדיף את המיני על פני הגרסה המלאה בכל פרמטר, מלבד התצוגה", כתב הבלוגר הטכנולוגי דן גרובר. "הוא שווה את מחיר הפרימיום. גם בלי תצוגת רטינה, מעבד A6 ומחיר נמוך יותר - הוא מושך מאוד", כתב סקוט סטין ב-CNET.

תמונות: השקת האייפד מיני ברחבי העולם

אייפד מיני. AP
אייפד מיני/AP
אייפד מיני. AP
אייפד מיני/AP
אייפד מיני. AP
אייפד מיני/AP
אייפד מיני. AP
אייפד מיני/AP
אייפד מיני. AP
אייפד מיני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully