וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר: "ישראל שנייה רק לעמק הסיליקון"

5.11.2012 / 17:43

בראיון שנתן באירוע השנתי של מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל, חלק סטיב באלמר שבחים לתעשיית ההיי-טק המקומית וחילק טיפים להצלחה

"יש רק עמק סיליקון אחד, אבל אם שואלים מי נמצא בשכבה השניה של מקומות מרגשים עמוסי סטארט-אפים, הייתי אומר שתל-אביב, וישראל בכלל". כך הצהיר אחר הצהריים סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט העולמית, בראיון שנתן ב-ThinkNext, האירוע השנתי של הסניף הישראלי של החברה.

באלמר התראיין לאבי חסון, המדען הראשי והפליג בשבחיו על תעשיית ההיי-טק המקומית. "הדגש על טכנולוגיה אצל ראש הממשלה ובאופן כללי בישראל - הוא חזק ממה שתמצא בכל מקום בעולם. אחוז הכלכלה שתלוי בטכנולוגיה בישראל הוא הגבוה בעולם, ולדעתי זה מרגש. מרכז הפיתוח בישראל הוא אחד מארבעת הסניפים העולמיים של מיקרוסופט שעוסקים בפיתוח כללי ולא ספציפי - יחד עם ארצות הברית, סין והודו וישראל. ישראל משקפת את הרמה המדהימה של טכנולוגיה, אוריינות ויזמות".

באלמר שפך אור על הראייה האסטרטגית של מיקרוסופט לגבי עתידה. לדבריו, עתיד החברה נמצא בשילוב של מכשירים ושירותים. "התעשיה עוברת שינוי משמעותי, מעבר מאסיבי. עם השקת חלונות 8 ומכשירי ווינדווס פון, אנו מכוונים להיות בחזית השינוי הזה. אני לא חושב שכל חברה צריכה לדעת לעשות הכל, אך החברות המובילות יצטרכו את המיומנות וה'שרירים' בכל תחומי השירות. אנחנו חזקים בתוכנה, ויש לנו גם את היכולת לשלב אותה במכשירים". עוד הצהיר כי בחודשים הקרובים ישלחו לשוק יותר מ-400 מיליון מכשירים שונים עם מערכת ההפעלה 'חלונות 8', "מה שהופך את מערכת ההפעלה לשוק הגדול ביותר הקיים עבור מפתחים. המחשבים הכי טובים שנבנו אי פעם יהיו זמינים עם חלונות 8. העבודה ששותפי החומרה שלנו עשו על המכשירים מדהימה - במכשירי ווינדווס פון תמצאו את הרזולוציה, איכות האודיו והמצלמות הטובות ביותר".

הדמוקרטיזציה של הטכנולוגיה

"בשנים האחרונות אנו רואים את הדמוקרטיזציה של הטכנולוגיה. קיימים מודלים עסקיים שונים, ודרכים שונות להגיע לשוק. יותר אנשים מחדשים, יותר חידושים נבנים אחד על השני ויש גם יותר משתמשים. אני בהחלט מאמין בדמוקרטיזציה הזאת".

לקראת סוף הראיון ביקש מבאלמר אבי חסון לספר מה למד במהלך שנותיו בעולם הטכנולוגיה. מנכ"ל מיקרוסופט נתן שלושה טיפים:

1. חייבים גישת טווח ארוך. "הרבה אנשי טכנולוגיה חושבים שיש דרך מהירה וקלה להצלחה. שום דבר חשוב בעסק שלנו לא קורה בין לילה".

2. "טוב להתאהב ברעיונות שלך, אך חיוני שתבחן אותם ותתבסס על פידבק מהשוק. בסוף היום - חשובה ככל שתהיה הנהגה וניהול - הכוח של הרעיון צריך להיות טוב כמו היישום, ואתה לא רוצה להינעל על רעיון לא חזק מספיק".

3. אתה לא יכול להקיף את עצמך ביותר מדי אנשים טובים. אנשים טובים משמע ביצועים טובים".


עוד בנושא:

- רשמית: אקס-בוקס 360 מגיעה לישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully