וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר שני ל-GTA V

המשחק החדש והמצופה מציג טריילר רשמי שני, שחושף את שלוש הדמויות הראשיות: שודד בנקים, פסיכופט ופושע צעיר

טריילר חדש ל-GTA V. המשחק החדש של חברת רוקסטאר, אשר אמור להגיע לחנויות באביב הבא, זוכה כעת לטריילר רשמי שני, מספר ימים לאחר שפרטים רבים נוספים נחשפו על הכותר - ויותר משנה לאחר צאת הטריילר הראשון. וכך, אנחנו מקבלים טריילר שמציג את שלוש הדמויות הראשיות - מייקל, טרבור ופרנקלין. הראשון הוא שודד בנקים מזדקן שעבר לחוף המערבי כדי לפרוש מחיי הפשע (זה לא יצליח לו), השני הוא חברו הפסיכופט והשלישי הוא פושע צעיר אותו מציג מייקל כ"הבן שתמיד רציתי".

נזכיר כי כפי שנחשף בשבוע שעבר, המשחק יאפשר - לראשונה בתולדות הסדרה - להחליף כמעט בכל רגע נתון נקודת מבט, ולהשתלט על הדמות עמה אתם רוצים לשחק. גם במהלך המשימות, שחלקן תדרושנה שיתוף פעולה מכל שלושת הגיבורים, יהיו נקודות בהן תוכלו לבחור בתור מי תשחקו. לכל דמות יש עלילה משלה, ובעיות משלה.

מעבר לכך, גורסים אנשי רוקסטאר כי השטח של עולם המשחק גדול יותר משטחם של שלושת המשחקים האחרונים שלהם (Red Dead Redemption, GTA IV ו-GTA San Andreas) גם יחד. על השטח הזה, בנו המפתחים גרסה פארודית-סאטירית של לוס אנג'לס, שכוללת הן את העיר והן פרברים, כמו גם שטחים פתוחים ובסיס צבאי גדול. גם קרקעית האוקיאנוס, שעל חופו נמצאת העיר - לוס סאנטוס שמה - היא חלק מהמפה.

מעבר לכך, צפוי המשחק להביא עמו מספר רב של כלי נשק וכלי רכב חדשים - מאופנועים, דרך כלי רכב ועד מסוקים ומטוסי קרב, והמפתחים אף מבטיחים משימות מגוונות הרבה יותר מבעבר.



עוד בנושא:

- GTA V: פרטים חדשים נחשפים
- GTA V יגיע באביב 2013
- קמפיין השיווק של GTA V מתחיל

  • עוד באותו נושא:
  • GTA V

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully