וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחסמה הטמעת תמונות מאינסטגרם בטוויטר

6.12.2012 / 12:17

אינסטגרם וטוויטר מתקוטטות: שירות המיקרו-בלוגינג חסם את היכולת להציג תמונות מאינסטגרם בגוף הציוץ

עימות בין אינסטגרם לטוויטר: אפליקציית התמונות הפופולרית, שנרכשה על ידי פייסבוק, חסמה את האפשרות להציג תמונות ממנה בתוך פיד שירות המיקרו-בלוגינג. אין זה אומר שאי אפשר לפרסם תמונות אינסטגרם בטוויטר - אלא שבמקום שאלו יופיעו בגוף ההודעה, הן מופיעות כלינק חיצוני עליו יש ללחוץ, ושנפתח בחלון חדש.

השינוי גורם לחלק מתמונות האינסטגרם שכבר פורסמו בטוויטר להופיע בצורה לא אופטימלית. "משתמשים חווים בעיות עם צפיה בתמונות אינסטגרם, דוגמת תמונות חתוכות. זאת מכיוון שאינסטגרם חסמה את האינטגרציה עם טוויטר, וכתוצאה תמונות מוצגות בצורה אחרת, ישנה יותר", הסבירה טוויטר בעדכון שפרסמה.

החסימה מגיעה לאחר שבחודש יולי חסמה טוויטר את יכולתה של אינסטגרם להשתמש בממשק הפיתוח שלה כך שמשתמשי אינסטגרם יוכלו למצוא את חבריהם מטוויטר. בנוסף, לפי דיווחים בחודשים האחרונים עובדת טוויטר על הוספת פילטרים לפיצ'ר הצילום שבה - בדומה לאלו הקיימים באינסטגרם.

"תמיד נהיה מחוברים לטוויטר בצורה שאפשר לצייץ מתוך אינסטגרם לטוויטר", אמר קווין סיסטרום, המנהל בפועל של אינסטגרם בוועידת האינטרנט LeWeb המתקיימת בימים אלה בפאריז. סיסטרום הבטיח שהשינוי לא קשור להימכרה של אינסטגרם לפייסבוק, הנחשבת כמתחרה של טוויטר. לדבריו, אינסטגרם תמכה בזמנו בהטמעה בתוך טוויטר מכיוון שהייתה לה רק נוכחות מינימלית ברשת, והאפליקציה הייתה קיימת רק בטלפונים ניידים - כך שהיה קשה למצוא תמונות דרך הרשת. כיום, כאשר אינסטגרם מפתחת נוכחות רשת וממשקים ייעודיים לכך - היא מאמינה שחוויית השימוש הטובה ביותר בה היא דרך לינקים המפנים אליה.


עוד בנושא:

- אינסטגרם מתרחבת לרשת
- טוויטר רוצה את המשתמשים לעצמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully