וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסנג'ר יוחלף בסקייפ ב-15 במרץ

9.1.2013 / 15:10

מיקרוסופט פרסמה את התאריך הרשמי בו ייסגר שירות המסנג'ר ויוחלף בסקייפ: ה-15 במרץ

חודשיים לאחר שנודע שמיקרוסופט מתכוונת לבטל את המסנג'ר שלה ולשלב אותו בסקייפ: יש גם תאריך יעד. החברה שלחה אמש (ג') אי-מייל ליותר ממאה מיליון משתמשי המסנג'ר בו יידעה אותם שהשירות יחדול לפעול ב-15 במרץ, עוד כחודשיים ושבוע. בתאריך זה כל חשבונות המסנג'ר יומרו לחשבונות סקייפ, החברה אותה קנתה מיקרוסופט ב-2011 בסכום של 8.5 מיליארד דולר. המקום היחיד בעולם בו ימשיך המסנג'ר לפעול כהרגלו הוא סין - שם לסקייפ יש מפעיל עצמאי בשם TOM.

סקייפ תספק את האפשרות למזג חשבונות. משתמשי מסנג'ר יצטרכו להוריד את תוכנת סקייפ ולהתקינה, ואז להיכנס עם פרטי חשבון המיקרוסופט שלהם. במייל ששלחה מיקרוסופט היא מבטיחה ש"כאשר תעדכנו לסקייפ ותיכנסו אליו בעזרת פרטי חשבון המיקרוסופט שלכם (הזהים לאלו של המסנג'ר) - כל אנשי הקשר שלכם יהיו שם. תוכלו לשלוח להם הודעות ולקיים איתם שיחות וידאו בדיוק כמו קודם, וכן לגלות דרכים חדשים להישאר בקשר בעזרת אפליקציות סקייפ לניידים ולמחשבי לוח".

בעמוד "שאלות שכיחות" שפרסמה כתבה מיקרוסופט: "עד ה-15 במרץ תראו במסנג'ר באנר עם הודעה על שדרוג. כשתקליקו עליו - חלונית התקנה תיפתח, סקייפ יותקן אוטומטית והמסנג'ר יוסר. לאחר ה-15 במרץ משתמשי מסנג'ר לא יוכלו להיכנס לשירות ויצטרכו לשדרג לסקייפ. אם תנסו להיכנס למסנג'ר תקבלו הודעה, ובהמשך תילקחו לתהליך ההתקנה".


עוד בנושא:

- רשמית: מיקרוסופט תבטל את מסנג'ר לטובת סקייפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully