וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפל תפתח שעון יד חכם

11.2.2013 / 10:08

לפי דיווחים, אפל בוחנת שעון יד שיעבוד על מערכת ההפעלה iOS. אנליסטים: :"היא תוכל להיות השחקנית הגדולה ביותר בתחום"

האם אפל תכנס בקרוב לשוק השעונים החכמים? בלוג הטכנולוגיה של הניו-יורק טיימס מפרסם שעל פי מקורות - החברה בוחנת בימים אלה שעון יד עשוי זכוכית קמורה שיעבוד על מערכת ההפעלה iOS (המפעילה את האייפון, האייפוד והאייפד), וכי היא מאמינה שהיא יכולה להיבדל ממתחריה בתחום זה בהתבסס על הבנתה בהנדסת אנוש. אין זו השמועה הראשונה בנושא: בסוף 2012 דיווח אתר גאדג'טים סיני שאפל החלה לפתח שעון יד עם מסך בגודל 1.5 אינץ', התומך בקישוריות בלוטות'. ידוע גם כי בוב מנספילד, סגן נשיא טכנולוגיות באפל מעוניין במיוחד בתחום הטכנולוגיה הלבישה ומסוקרן ממוצרים המתחברים לאייפון דרך בלוטות' ומעבירים מידע בין הגוף לטלפון. בנוסף, הדור השישי של נגד האייפוד נאנו עוצב כך שיוכל גם להיענד על הזרוע, ואף יוצרו עבורו רצועות מיוחדות.

אפל תיכנס לשוק קיים

אפל לא תחנוך את השוק המתפתח הזה. כבר כיום קיימים בו מספר מוצרים, ביניהם השעונים החכמים Pebble ו-I'm Watch, העובדים על מערכת הפעלה עצמאית או אנדרואידית (בהתאמה). אנליסטית חברת פורסטר שרה רוטמן-אפס מציינת שאפל שכרה אנשים רבים מתחום הטכנולוגיה הלבישה, וכי היא למעשה כבר נמצאת בשוק זה בעזרת שותפיה לאקו-סיסטמה שלה, המייצרים אביזרים תומכים לאייפון. "זה הופך את אפל פוטנציאלית לשחקן הגדול ביותר בשוק זה. בטווח הארוך שוק הטכנולוגיה הלבישה הוא בלתי נמנע עבור אפל, אך אני לא בטוחה כמה קרובים אנחנו לאביזר חדש שלה שנלבש על הגוף", אמרה לניו-יורק טיימס.

"אנו מאמינים שהטכנולוגיה יכולה להתפתח לנקודה בה לצרכנים יהיה טאבלט לצד מחשבים לבישים, דוגמת שעונים ומשקפיים, שיאפשרו להם דברים פשוטים כמו שיחות קוליות, שליחת הודעות, חיפושים מהירים וניווט. סביר להניח שמוצרים אלו יהיו זולים יותר מאייפון ויוכלו להפוך לתשובה הטובה ביותר של אפל לשווקים המתפתחים", ציין אנליסט יברת פייפר ג'פרי, ג'ין מאנסטר, בדו"ח שכתב לאחרונה. אפל, כהרגלה, סירבה להתייחס ולהגיב לדיווחים החדשים.


עוד בנושא:

- השעון החכם Pebble מגיע לשוק
- I'm Watch: עם החכמה, בא התסכול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully