וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גוגל תפתח רשת חנויות

16.2.2013 / 22:00

גוגל הבינה שלקוחותיה רוצים להתנסות במוצריה לפני קנייתם, ולכן תפתח רשת של עשרות חנויות בארצות הברית

האם גוגל תלך בדרכה של אפל, מיקרוסופט וסמסונג ותפתח חנויות קונספט המוכרות את מוצריה? זה התכנון, לפי דיווח של בלוג הטכנולוגיה 9to5mac, שמתבסס, לדבריו, על מקורות מהימנים ביותר. מקורות אלה טוענים שגוגל נמצאת בתליך בניית רשת חנויות בארצות הברית, שהראשונות שבהן תפתחנה לקראת סוף השנה, בתקופת החגים הנוצרית.

בניגוד לאפל, למשל, לגוגל כמעט ואין כיום מוצרים פיזיים הממותגים על שמה, כך שבשלב זה יוכלו חנויות אלו להציע בעיקר את סמארטפוני וטאבלטי הגוגל נקסוס ואת מחשבי הכרום, לצד מוצרים נוספים שיושקו בעתיד - ואולי גם לצד מרצ'נדייז, דוגמת חולצות וספלים עם לוגו גוגל. לפי הדיווח, גוגל מרגישה שלקוחות רבים רוצים לראות את המוצר ולהתנסות בו לפני קנייתו, כאשר הטריגר הוא הכוונה להשיק את המשקפיים החכמים Google Glass, שבחברה מאמינים שהקונים ירצו לנסות לפני קניה, שתג המחיר עליה יהיה כנראה בין 500 ל-1000 דולר.

לא תהיה זו הפעם הראשונה בה גוגל מוכרת מוצרים ב'עולם האמיתי': לחברה יש עמדות מכירה בתוך סניפי רשת האלקטרוניקה בסט-ביי בארצות הברית, ובסנפיי רשתות PC World באנגליה, בהן מודגמים ונמכרים מחשבי הכרומבוק. בנוסף, בעבר ערכה גוגל ניסוי של עמדות מכירה בחנויות רשת וירג'ין בשדות תעופה שונים.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully