וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל מציגה: החידושים של 2013

סמארטפונים חדשים, אולטרהבוקים דקים במיוחד, שיפור של סירי ומתחרה לקינקט: אינטל חשפה את תוכניותיה לשנה הקרובה

צלם: עידו שחם כתב: דניס ויטצ'בסקי

"אינטל ישראל נמצאת בחזית הפיתוחים הטכנולוגיים העתידיים", זאת לדברי בכירים בסניף המקומי. אך מה זה אומר? במסיבת העיתונאים השנתית של החברה, ניסו האנשים שמובילים את פעילות אינטל ישראל להסביר מה מתכננת החברה לעשות במהלך 2013, וכיצד זה יועיל לצרכנים.

"יש האומרים כי אינטל איחרה לשוק הטלפוניה" אמר באירוע נשיא אינטל ישראל, מולי אדן. "חבר המושבעים עדיין לא החליט, לדעתי". ולמרות שבאינטל מדברים רק על "מעל שישה דגמים" שהשתמשו במעבד שלהם בשנה שעברה, השנה כבר הוכרזו מספר טלפונים סלולריים בולטים שישתמשו במעבדי אינטל. כך, הוצג באירוע דגם ה-K900 של לנובו - טלפון דגל חדש של החברה עם מסך בגודל 5.5 אינץ'. אדן אף מדבר על התקדמות משמעותית בתחום במהלך 2013, אך לא נוקב במספר דגמים שיושקו, או שיתופי פעולה מעבר לאלה שהוכרזו כבר.

חדש: אולטרהבוק דק וקל יותר מקודמו

אך שני תחומי הליבה של אינטל שרלוונטיים יותר לצרכן הישראלי, הם מעבדים ואולטרהבוקים שמשתמשים בהם. באינטל ישראל מדברים על כך שהדור הרביעי של מעבדי אינטל, שצפוי להגיע לשוק באמצע השנה - דור שבפיתוחו שותף הסניף הישראלי - יביא לצרכן שיפורים לא רק בכל הקשור לביצועים כי אם גם ייעול משאבים וטכנולוגיות אבטחה. בחברה אף מודים כי אינטל עובדת עם גופים מקומיים על הטמעה של פתרונות אבטחה שיאפשרו למשתמשים במעבדי אינטל לתקשר עם ארגונים בצורה מאובטחת יותר.

ומה באשר לאולטרהבוקים? קטגוריית המחשוב הזו, הכוללת מחשבים ניידים קלים ודקים במיוחד - אותם מייצרות החברות לפי המפרט שהגדירה אינטל - עוברת כעת שינויים משמעותיים. באינטל הציגו אבטיפוס לאולטרהבוק מהדור הרביעי - דק יותר וקל יותר מקודמו, עם סוללה שמטרתה להספיק ליום עבודה שלם.

אך העתידנות האמיתית מגיעה מכיוון קבוצת המחשוב התפיסתי, שפועלת בישראל ובארצות הברית. מטרת הקבוצה הזו היא ליצור את הדור הבא של האינטרקציה שלנו עם המחשב. בשנה שעברה החלה אינטל בשיתוף פעולה עם חברת Nuance, שעל פי הדיווחים עומדת מאחורי סירי של אפל. מטרת שיתוף הפעולה היא לייעל את הזיהוי הקולי של ניואנס במחשבים עם מעבדי אינטל, כשחלק מהעיבוד ייעשה לא בתוך הענן כי אם על המחשב עצמו.

ומה הלאה? באינטל הציגו באירוע מצלמת עומק שפותחה יחד עם Creative, שפותחת בפני החברה עולם חדש של אפשרויות אינטרקציה הדומות למה שקורה בקינקט של מיקרוסופט. כך, הציגה החברה טכנולוגיה לשיחת ועידה בה המצלמה לא מציגה את כל החדר כי אם רק את הדוברים, מכיוון שהיא מסוגלת להבין מה יש בתמונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טלוויזיית אינטל? לא בישראל בקרוב

נושא אחד אליו העדיפו במסיבת העיתונאים לא להתייחס ארוכות הוא של שירות הטלוויזיה אותו מתכננת אינטל. השירות, אותו חשפה החברה בשבוע שעבר, צפוי להביא לצרכנים ממיר אינטרנטי יחד עם חבילות תוכן שמבוססות הן על שירותי VOD והן על שידורי טלוויזיה רגילים.

בתשובה לשאלת וואלה! TECH, אמר מולי אדן כי נכון לעכשיו, מייעדים בחברה את המוצר אך ורק לשוק האמריקאי. בו בזמן, התייחס רוני פרידמן, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת פיתוח מעבדים וערכות שבבים באינטל, לנושא כאשר אמר כי ישראל אכן מעורבת לכל הפחות בפיתוח הטכנולוגיה עבור השירות, אפילו אם הוא לא מיועד להגיע לכאן בשלב ראשון.


עוד בנושא:

- אינטל הכריזה על שירות טלוויזיה דרך הרשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully